Să bîrfim, așadar

Am avut o revelație (mai demult, dar acum mi-a venit s-o scriu): mie de aia-mi place să mă dau pe bloguri enervante că-s o bîrfitoare! E adevărat că de obicei nu discut blogurile alea cu nimeni, ci mă mir doar în sinea mea, dar faptul rămîne.

 

Și-n definitiv, de ce-i așa de rea bîrfa? Mie-mi place cînd îmi zic alții bîrfe că altfel nu aflu niciodată nimic. Plus că-s îngrijorător de naivă și, dacă n-ar fi bîrfa, aș ajunge să cred că toată lumea-i o perfecta, numai eu nu, și-s destul de modestă și așa, n-am nevoie de încurajări.

 

Și apoi, ce altă metodă au oamenii cărora nu le place să citească să afle că și alții-s oameni? Și chiar dacă-ți place să citești, poți să te gîndești că cei din cărți nu-s ca cei din realitate (eu am hiba asta, să iau totul literal și să nu fac conexiuni). Dar cînd afli de la cunoștințe commune că X are preferințe foarte stricte în privința germenilor de grîu, parcă alta-i treaba! Imediat îți dai seama că asemenea persoane există și-n realitate, nu numai în cărți sau filme.

 

Din păcate nu prea aud bîrfe fiindcă nu prea pot reciproca, că nu țin minte nimic, niciodată, deci cum aș putea avea informații despre viețile altora?! Păcat, aș mai ști și eu ce se-ntîmplă în jurul meu. Pînă aș uita, bineînțeles.

 

Se poate să mai fi discutat subiectul, dacă da, mă scuzați, sînt femeie bătrînă și nu mai țin minte.

 

LE: Discleimăr – bîrfa se aplică doar persoanelor oarecum cunoscute și foarte indiferente. Prietenii într-adevăr nu-i frumos să-i bîrfești.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Să bîrfim, așadar

  1. bag sama ca suntem toate cuminti si nu barfim defel 😀

Lasă un răspuns

