Energie, că-i mai bună decît toate

M-a pălit brusc ieri (sau a crescut lent luna aceasta, nu se știe, căci nu mă introspectez – n-am timp, că trebuie să dorm sau poate chiar să stau pe net) speranța că o să mă-ntorc la nivelurile energetice dinaintea primăverii ăsteia, niveluri care nici ele nu erau prea ridicate, dar oricum.

 

Așa că am programat două uicheduri lunguiețe, repede, pînă nu mă ia lenea. Și acum am dor de ducă și așaaa mi-aș lua o săptămînă de concediu, dar nu pot pentru că-și ia colega pe care trebuie s-o-nlocuiesc (și mi se pare și nedrept că trebuie s-o-nlocuiesc pe ea. De ce nu trebuie să-i țin locul celeilalte care nu-i așa drama cuin și nici așa expertă-n toate de numa’ ea să facă lucrurile bine?! Și care cealaltă nici nu pleacă în vacanță săptămîna viitoare, deci cîtă perfecțiune! Parcă văd că o să am de lucru săptămîna viitoare. Of). M-aș duce așa:

  • poate la Berlin că teoretic ai ce vedea și-o săptămînă;
  • poate la Salzburg unde n-am legătură bună de aici, dar într-o săptămînă mi-aș permite să ajung there and back again (referință cultă, nu?);
  • poate la mare ca să dorm mult, să înot un pic și să mă uit în gol în cantități moderate (că zic eu că am energie, dar parc-așa-ș lenevi o săptămînă…).

 

Deci rămîne cum am stabilit, mă duc la lucru.

 

PS: De asemenea, văd că am o tradiție de postări de dor de ducă din care nu se-mplinesc toate, deși ar putea și-ar trebui. Hm, poate Berlin la toamnă, dar nu foarte tîrziu să nu fie vremea exagerat de neplăcută.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Energie, că-i mai bună decît toate

  1. tu, zic ca tre sa iei masuri: postari cu carti necitite, postari cu doruri de duca neimplinite… pai ce treaba e asta :D? #uitecinevorbea

    • doarleguma zice:

      Hai, tu, că citesc și mi-am și bucuit trenuri și avioane, deci nu mai stau așa de rău. Acuma mai să mă dau jos de pe net și să bag nasul încarte mai trebuie. 😀

      Tu ce doruri de ducă ne’mplinite ai? 🙂

      • pai stii tu, ca eu daca stau mai mult de doo saptamani intr-un loc ma apuca chefu’ de impachetat 😀

        • Monica zice:

          nomadelor! io vreau dăcât să stau locului cu cartea și înghețata în mână. după care să vă scriu în toamnă despre diete, gimnastici și temeri „kilogramice”

          • doarleguma zice:

            Nomadă-i Viena că eu n-am fost aprope niciunde anul ăsta, maică (și, deci, vă invidiez pe amîndouă). Și eu aș sta cu cartea și cu înghe în mîna, dar tot trebuie să vin la lucru. Vreau vacanță! 😦

Lasă un răspuns

