Vine toamna

Am observat eu acum vreo două săptămîni – se scurtează ziua și se modifică umbrele. Eh, asta e, toamna vine deja de la solstițiul de vară.

 

Astăzi m-am plictisit la lucru (nimic nou) că trebuie să modific unul din rapoarte și n-am chef, deși nici măcar nu-i multă muncă. Ca să-mi mai alin plictiseala, am făcut cuizuri de pe kudika. Așa am aflat:

  • ce putere supranaturală are sufletul meu (nu mai țin minte, ceva neesențial, oricum. Ah, ba da: putere vindecătoare sau ceva),
  • ce destinație de vacanță mi se potrivește (asta chiar nu mai știu, că Barcelona era la în ce oraș să stau, cred, ceea ce nici nu-i rău, deși prefer mîncarea italiană),
  • ce animăluț sînt (poate o pisicuță răsfățată?! N-aș jura, asta se poate să fi fost doar ceva ce-am citit la comentarii),
  • ce tip de femeie sînt (independentă, dacă nu cumva asta era la alt cuiz),
  • ce zeiță sînt (n-am nici cea mai vagă idee, nu-mi amintesc absolut deloc),
  • ce pisică sînt (hm, poate am făcut cuizul ăsta, nu pe ăla cu animalele),
  • cum este de fapt personalitatea mea (aici a trebuit să aleg între niște uși – am ales-o pe aia turcoaz și mi-a ieșit personalitate bună, dacă mai țin eu minte bine. Încă n-am ajuns acolo, dar mai este timp, doară),
  • în ce oraș ar trebui să trăiesc (Barcelona, după cum am zis mai sus),
  • unde m-ar duce mașina timpului (în perioada regenței în ucapa. Asta, mă rog, e ochei dacă ieșeam midăl clas, nu țărancă, dar întrebările erau cam aiurea. Adică te-ntrebau ce autor prefer și nu-ți dădeau variate mai bune ca Jane Austen și ce pictor prefer în condițiile în care din toată renașterea l-au ales pe da Vinci ca exemplu. Păi de ce da Vinci?)
  • ce personaj din Game of Thrones mă reprezintă (Ayra sau cum o chema pe fata mai mica a Starkilor. Că-s independent și antisocială, dacă-mi amintesc bine ce zicea)
  • care e cel de-al șaselea simț al meu (noroc că memoria nu-i un simț).

Și mai demult am făcut și un cuiz ca să aflu ce personaj din literatura universală mă reprezintă (trebuie să găsesc de unde să dezactivez autocorectul pînă nu înnebunesc) și mi-a ieșit Lizi ca, de altfel, majorității celor care au făcut testul. Deci, clar, sîntem o planetă de Lize numa’ că-i penurie de mistări Darși.

 

Așa, și din toate cuizurile astea îmi amintesc o întrebare. Și anume: care-i accesoriul meu preferat (sau fără de care nu pot, sau ceva în genul ăsta). Acuma, dacă nu considerăm încălțămintea un accesoriu (hainele clar nu-s), eu pot fără orice. Și aveam la ofertă niște chestii pe care, normal, nu le mai țin minte, și ruj roșu și pălărie de soare. O pălărie de soare ar fi tare bună la casa omului, dar n-am, deci, evident, pot fără (mai ales c-ar fi inconfortabil de carat după mine prin metrou și aș mai și uita-o peste tot. E, dacă mă gîndesc, echivalentul soratic al umbrelei ploiatice). Am ales ruj roșu, ceea ce e foarte amuzant, pentru că eu pot foarte bine fără ruj, indiferent de culoare. Dar am un ruj roșu. L-am luat din Roma acum vreo doi ani. Și cred că l-am și folosit de două ori (sau măcar o data. O data țin minte sigur, dar am senzația c-a mai fost o ocazie mai puțin memorabilă).

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Vine toamna

  1. vio zice:

    haha, postul ăsta m-a binedispus! :))
    şi acu’ te lauzi cu Roma, după ce probabil pe vremea Romei 🙂 te lamentai că de ce unele rujuri ţin o viaţă! acum înţelegi? dacă te dai o dată la doi ani, cît de repede s-ar putea ele termina? 😀

  2. vera zice:

    Legu, si io fac tot felul de teste imbeciloide, care imi spun – cica – tot felu de chestii despre mine. Nu prea le tzin minte, ca sint neseriaoase si evident timpite, desi, citeodata, tre sa admit ca sint foarte insightful. Mde.
    Imi amintesc ca, la oameni politici, sint JFK. la zeitze, eram una despre care nu am auzit niciodata. De locuit, la Paris (foarte multzumita). Nu l-am facut pe ala cu eroina literara; mi-l trimitzi, te rog? nu as vrea Lizzy, mie nu prea imi e simpatica, cum nu imi e simpatic nici Darcy. De film, nu mai vorbim, nu mi-a placut nici macar CF, dara mi-te (cum s-o scrie asta?) dinsa…

  3. cora_ zice:

    Hahaha, mie-mi place faza cu memoria, adica ma simt si eu normala, desi poate ar trebui sa ma ingrijorez. Azi m-am dus la magazinul naturist sa cumpar niste suplimente pentre mama si d-na a venit sa ma intrebe daca am nevoie de ajutor. I-am spus ca as avea in mod normal, daca mi-as aminti ce caut. 🙂
    Aaa, zic, pentru ca nu-mi amintesc, mi-am amintit sa iau pentru mine Vitamina B12 de supt(aia cica e mai eficienta) si coenzima Q10.
    In ro, pe vremuri, eram abonata la revista Psihologia, aveau aia niste teste misto, nu mai stiu daca citeam si articolele, dar stiu ca faceam testele. 🙂

    • doarleguma zice:

      Hm, adică ar trebui să mă-ngrijorez și eu?! Deci B12 și Q10, zici.

      Pînă la urmă i-ai luat mamei tale suplimentele?

      • cora_ zice:

        Am mai incercatara sa raspunz acum cateva zile dar n-a vrut sa ma publice(wordpressu’), sooo, o sa incerc din nou si iarasi.
        Daaa, am luat suplimentele, m-am invartit in cerc prin magazin si m-am prefacut ca intru din nou si probabil memoria s-a resetat, cum ar fi… deci mi-am amintit. As mai fi avut o metoda, dar nu vreau sa abuzez de folosirea ei, o las pentru cand o sa fiu(sper) foarte batrana, aceea de-a ma duce la raft si de-a citi pe etichete(mai ales ca cunosc marcile) pana dau de numele cautat. :)))))

        • doarleguma zice:

          Ce rău e uărdpresul ăsta! 🙂

          Hm, eu folosesc deja metoda asta cînd știu că trebuie să mă duc la alimentară, dar nu mai știu de ce. Deci zici că ar trebui păstrată pentru bătrînețe? Acuma-s îngrijorată.

Lasă un răspuns

