Jurnal de bord

Mă plicti. Așa de tare că nici nu-mi vine să mănînc. Căci și mîncarea mă plicti (poate fiindcă nu este nimic interesant de mîncat pe aici. Sau poate fiindcă-i super cald), plus că dacă mai mănînc ceva cred că mi se face rău. Azi am mîncat așa: o baghetă (corn din ăla mai mare, cum ar veni) grecească, adică cu brînză, roșii, măsline și cine mai știe ce; un croasant cu cioco (logic); un snicărs; o bomboană; niște caise minuscule și insipide (în afară de ultima care era necoaptă și acră).

 

Ne-am putea gîndi că, dacă tot îs la lucru, aș putea lucra să-mi mai treacă plictiseala, dar ăsta e un mod nociv de-a gîndi. Pe lîngă faptul că nu prea am am de lucru exact în momentul ăsta, decît dacă vreau să prestez far and beyond the call of duty (sau cum s-o fi zicînd, n-am chef să gugălesc, plus că nici nu mă-ntere) ceea ce nu vreau, și chiar dacă aș avea de lucru, tot m-aș plictisi. Hm, tocmai am aflat că am de lucru. Ce plictisitor! Și iritant.

 

Vineri, de exemplu! Vineri nu m-am plictisit. Fiindcă a trebuit să lucrez ce n-am lucrat toată săptămîna trecută, căci, totuși, nu pot pleca în uichend chiar așa, fără să-mi fac rapoartele. Și după ce-am terminat cu acelea, a trebuit să mă autoevaluez, în folosul managerului și a FF, că al meu sigur nu. Interfața s-a schimbat față de anii trecuți (aceștia se străduiesc, săracii, să schimbe tot timpul toate site-urile de pe intranet, ca să fie cît mai contraintuitive și să-ți urăști viața. Să nu te plictisești, adică) și acum are, pe lîngă plictiselile obișnuite, și o secțiune de calități de lidăr sau ceva. Srsly, ppl. Cel mai frecvent fidbec al meu a fost „dis șiet don’t ivăn meic sens”. Cre’ că-s favorita managerului meu.

 

A trecut juma’ de oră de cînd am scris ce-i mai sus. Cred că mi-e foame.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Jurnal de bord

  1. Suzi zice:

    Deci dacă tu zici că te plictisești și pe urmă spui că nu te-ai plictisit când ai avut de lucru înseamnă că tre să scrii negru pe alb în autoevaluare că n-ai destul de muncă! Și atunci chiar ai fi favorita managerului tău! 😀
    De plictiseală am mâncat și eu la viața mea și a fost mișto!!! O vreme… acuma îmi rod unghiile de oftică! 😀

    • doarleguma zice:

      Îi mai spun timlidărului că mă plictisesc. 🙂 Managerului nu, că mi-ar da şi mai multe chestii plictisitoare de făcut. 😀

      Da, şi eu mănînc de plictiseală de cîţiva ani. Şi-s cam ofticată. 😀

      • miki zice:

        Si io mancam de plicti si asa m-am „dezvoltat” multilateral =)) Acu mananc cereale cu lapte degresat si alte asemenea, cantarite la gram.
        Nu fa greseala sa recunosti in fata superiorilor ca te plicti din lipsa de lucrari, ca esti mancata! Joaca si tu 5stars free lines (e preferatul meu inca de acu vreo 15 ani cand o aparut!), citeste bloguri/ziare/carti pe scribd, numa nu recunoaste ca n-ai de lucru. Ca doar cu construiesti tu capitalismul la ăia!

  2. dueci de fapt tie trebuia sa iti iau tricou cu BORED cum am vazut la magazin. ca io nu-s bored ever. dar tricoul era foarte misto, da’ cum sa-l iei daca nu se potrivea descriptiunea?

  3. vera zice:

    Fruktelle, credeam ca io sint maximum de antisociala cu massele, dar tu ma batzi. Ideea cu tricoul e de antisociala profesionista. Sa deschidem un club…
    Nici eu nu ma prea plictisesc, altfel decit Zazu, ca la ea, daca intzeleg bine, e vorba de activitate continua, in fel si chip. La mine nu e chiar asa, eu sint foarte lenesha, da de plictisit – nu prea ma plictisesc.

Lasă un răspuns

