De văzut văd, dar de auzit aud?!

Căci am făcut testul acela pe interneți ca să văd dacă văd, și ce să vezi, văd perfect, după cum m-am lăudat pe aici la un moment dat. Sau am avut noroc la test, dar să lăsăm cum a picat, văd perfect și gata! Nu mai refac testul că poate nu mai am noroc.

 

Dar! săptămîna trecută am găsit, grație iahuului, un test de auz (n-am linc, nu mai știu pe unde era). Ioi, ioi! Sînt bătrînă și surdă! Deci erau varii sunete pe care trebuie să le auzi dacă ai sub 60 de ani, sub 50 de ani și, tragedie!, sub 40 de ani. Nu am auzit sunetul de sub 40 de ani, vai mie! Și nici n-am încă 40 de ani, ce mă fac, ce mă fac?!

 

Ce de semne ale întrebării și mai ales! ale exclamării am. Punct, de data asta. Că am citit de curînd un blog cu multe semne de entuziasm și indignare și se pare că ceva s-a prins și de mine, poate ar trebui să iau antibiotice.

 

Oricum, de ce scriu eu aici acum. Fiindcă citesc Untold Stories a lui Alan Bennett (dacă n-am zis de destule ori pînă acum) și el se plînge acolo că nu mai aude țîrîitul greierilor. E adevărat că el se plîngea de asta la 65 de ani, dar dacă eu sînt precoce?! Acum mă-ntreb dacă sînt greieri pe strada mea și nu-i aud eu.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la De văzut văd, dar de auzit aud?!

  1. sau sunt multe broaste si au mancat toti greierii!

    • doarleguma zice:

      Teoria mea era că e prea frig și de aia nu-s, dar e mai bună a ta, că dacă vine căldura?! 😀

      • Monica zice:

        dacă erau greieri pe acolo, unul ți-ar fi intrat în casă și ne-ai fi scris cum l-ai ucis mișelește. stai că asta sunt eu. eu nu mai fac teste online de când am făcut unul cu o zi înainte să-l fac pe ăla pe bune. mă miram că am ajuns la oculist, cu ce rezultate mă căptușisem pe internet. și descărcase și o aplicație pe telefon pentru testarea auzului, ca să mă pregătesc și pentru mai rău!

        • doarleguma zice:

          Stau la etajul trei, deci sper că nu mi se va oferi oportunitatea să devin ucigașă de greieri. 🙂

          Dacă te hotărăști să faci testul de auz de pe telefon să ne zici și nouă cum stai. Dar mai bine nu-l faci. Uite, eu sînt deprimată acum; nu mai bine nu știam?!

  2. Monica zice:

    descărcasem, pardon. vezi? nu văd bine!

  3. cora_ zice:

    Eu am acceptat de bunavoie ca nu mai aud chiar asa cum auzeam(asta ca sa nu zic ca sunt cam surda). La inceput am incercat o teorie conform careia nu auzeam tot ce zice P din cauza anumitor sunete din lb. franceza(cum ca creierul nu era obisnuit cu ele, deci nu le procesa, bla, bla), dar cu trecerea anilor mi-am dat seama ca-s pur si simplu cam surda(ei uite ca am zis), nu aud niciodata telefonul cand suna in geanta, etc. Bine ca nici nu ma intereseaza sa-l aud in 99% din cazuri, dar orisicat… 🙂
    Da’ am zis ca si tine ca din moment ce vad nu e chiar asa rau. Si mai pot inca sa si pipai, sa simt gustul, deci hai ca nu-i chiar asa de rau. :)))))

Lasă un răspuns

