Haha

Tocmai am făcut un cuiz care se numește ce fel de femeie-s – ultima întrebare a fost „încotro se-ndreaptă viața ta” și, după ce ma ales varianta corectă „n-am idee mă las purtată de val” (nu c-ar fi valuri, deci stau pe loc, așa că e probabil varianta aproape corectă) – și rezultatul e Miss încredere ceea ce mi se pare superamuzant. Mă întreb cum o fi răspuns la ultima întrebare Miss debusolare.

Și acum, ca să fiu și blogăr critic culinar (sau ce-or fi blogării care se duc pe la diverse restaurante și dup-aia scriu despre ele pe bloguri proprii), nu vă recomand să vă luați prînzul to go de la Costa Café, chiar dacă cea mai apropiată de birou sursă mîncătoristică. O să vă coste mai mult decît să fi mers la un restaurant normal numai la cinci minute de mers (căci, oricum, se va dovedi că n-aveați chef de lucru, deci era mai bine la restaurant decît la birou făcînd cuizuri stupide. Acuma nu că n-aș avea încredere-n mine, că am) și, asta nici nu mai trebuie pomenit, panino-ul cu moțarela și roșii și brioșa cu cioco vor fi niște chestii triste. Nici cioco caldă nu va fi echivalentul unei limonade dintr-un restaurant.

Iar despre partea culturală, pot să spun că totul e așa cum era. Tot pe la trei sute de cărți necitite mă-nvîrt și asta din cauza cărților cu Botsuana c-am fost nevoită să mi le comand pe toate. Și din cauza faptului că,-n loc să citesc ce am prin biblioteca proprie, împrumut cărți de la alții.

Dar, totuși, speranța moare ultima!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Haha

  1. Adriana Lisboa, Crow Blue. dom’le, cum scrie fata asta!!! (citesc cand pedalez pe bicla magnetica, asa m-am prins io ca nu ma ia cu plict! asta ca sa nu credetz ca mi-am facut timp zilnic de lectura, ca nu. tot cu… cioara vopsita umblu haha)

Lasă un răspuns

