Ce-am mai făcut zilele (săptămînile) astea

Nimic, adică rapoarte. Dar acum m-am mai liniștit pentru vreo două săptămîni, după care o iau de la capăt, se pare că viața mea raportistică va fi ciclică de acum.

 

De asemenea, am încercat o nouă abordare, mai rațională, a problemei obezității personale. Și anume, că tot am stat mai mult la lucru, cum ajungeam acasă făceam duș și apoi, gata, la culcare. În acest fel împușcam trei iepuri dintr-o dată – nu mîncam cipsuri și/sau înghe în timp ce stăteam pe interneți pînă-n crucea nopții, citeam vreo oră-două înainte de culcare (ceea ce ar fi trebuit să ajute cu cele două cărți enorme începute, dar n-a ajutat neapărat, c-am mai început și altele mai mici, dar măcar pe alea mici le-am și terminat) și mai și dormeam căte șapte-opt ore pe noapte, ceea ce a fost un progres minunat față de cele cinci-șase care se-ntîmplau în serile cu cipsuri și interneți.

 

Bineînețes, n-am slăbit, că tot am grijă să mai recidivez în cîte o seară (de exemplu acum – am mîncat cipsuri+înghe și numai după aceea mi-am spălat părul, deci ghinion, nu mă pot culca pînă pe la vreo unșpe cînd se uscă). Cu cititul tot așa, mai am mai mult de jumătate din How Language Works și nici nu m-am mai uitat către Untold Stories (bine măcar c-am avut minte să nu-ncep și Fețele tăcerii a lui Buzura pe post de lectură românească că chiar mă blocam și nu mai terminam niciodată nimic). Cît despre dormit, după cum am spus la începutul paragrafului, e ori îngrășare, ori dormit, nu se poate cu amîndouă deodată.

 

Dar să privim și partea pozitivă, măcar plouă în uicheduri (după ce-n timpul săptămînii e cald și soare) așa că am timp să recuperez somnul și nici nu ies să-mi cumpăr dulciuri. Partea negativă ar fi că nu ies – nu ca să cumpăr dulciuri, ci ca să mă plimb prin parcuri și pe dealuri. Of, tot la negativ am ajuns.

 

Și-n privința paranoiei stau bine. Mi-am făcut iar cont pe lincdin în ideea că poate vreodată, cîndva, îmi voi căuta altceva de lucru. Cu această ocazie mi-am făcut un nou cont de email care să-mi conțină numele, așa, ca pentru oameni mari și serioși (tre’ să fim profesioniști, nu?). Ei bine, deși am cont de imeil nou și neînceput, lincdin a știut să-mi sugereze niște contacte. De unde?! Și cum?! Cred că gugăl mă urmărește! 

 

Trebuie să caut de unde pot dezactiva în IE corecția automata a românei în engleză, că mă enervează deja.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ce-am mai făcut zilele (săptămînile) astea

  1. la ce foloseste lincdin? adica chiar se uita lumea pe acest site, din alte motive decat cele pur barfistice?

  2. vio zice:

    P. are membărşip cu fo 60 de ioro or smth anual pe Xing. era să lejn de fercire, acolşa are 5 pretini din care unu e un fost coleg unu nuj amintejte iar cucuana asta creeeecă e de la un orkşop da sincer nu mai îm amintex deci nu-i accept pretenia. n-an reujt să-l conving să renunţe la abonament (mie de bani îm erea!!!), a zs că e pen cariera lui!!!!!

Lasă un răspuns

