Sînt șopaholică, mi-am dat seama că

Treaba e-n felul următor: cînd ies de la lucru ori mă duc să-mi cumpăr ceva (preferabil cărți, dar mai merge și cu cercei sau alte flecuștețe) ori îmi iau cipsuri și înghe/cioco. Deci, clar, sînt foarte instabilă psihic.

 

Azi mi-am luat cărți. N-am prea găsit exact ce voiam (ce-s așa scumpe cărțile lui Muriel Spark? Că-s supersubțirele, deci nu-i de la hîrtie. Iar judec la kg, dar, pe bune, ce motiv au să fie mai scumpe decît media?), așa că am luat niște cărți drăguțe (sper), dar nu pe care abia aștept să le citesc (ceea ce nici nu-i rău ținînd cont de faptul că am patru cărți începute). Și înghe, dar măcar n-am luat cipsuri.

 

N-am luat cipsuri, dar am luat pîine cu jumări (iar!), tot din greșeală, normal. Că intenționez să mănînc mîine hummus, deci va fi bucătărie fusion. Of, și-ncă hummus fără pătrunjel, că n-am găsit nici măcar din ăla creț și fără gust/miros. Asta e, pun mai mult usturoi ca să compensez.

 

Cercei mi-am luat miercuri căci am văzut niște exemplare foarte primăvăratice sau chiar foarte văratice, depinde de anotimp și dispoziție. Apropo, vine odată primăvara ca lumea?! Știu că-s 10 grade-n fiecare zi de vreo lună, dar mi se pare c-ar fi cazul să trecem la etapa următoare, doar n-o ține primăvara juma’ de an?! Chiar începeam să-mi pierd răbdarea, dar am văzut azi niște muguri și chiar niște frunzulițe timide și am început să-mi mai revin. Se mișcă ceva-ceva.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sînt șopaholică, mi-am dat seama că

  1. paine cu jumari! adica pogacele in cantitati rezonabile, ze joy! si totusi: ce carti ti-ai luat?

    • doarleguma zice:

      The Merry-Go-Round a lui Somerset Maugham și Dodger a lui Terry Pratchett (că nu ajunge c-am boala de-a cumpăra cărți pentru la pensie, dar nici nu pot cumpăra numai una deodată). Dodger a fost așa, meh, c-am zis că să citesc și una care nu-i din discuărld, dar dup-aia mi-am dasă-mi iau Of Mice and Men. Ău uel, data viitoare…

Lasă un răspuns

