Perioada verde – în care se vede că sînt cu adevărat artistă, și anume plastică

Căci dacă vîna artistică plastică nu se dovedește prin varii perioade coloristice, atunci prin ce?!

Vineri răceala mi-a dat o pauză (și azi la fel, apropo, sper să nu se-ntoarcă mîine) așa c-am dus-o la cumpărături, că tot aveam nevoie de niște pantofi în culori nemaro. Cred c-am mai zis de obsesia mea cu bocancii verzi (nu mai erau, apropo. Am văzut o singură pereche de, dar nu era perechea visurilor mele), dar am obs că s-a întins. Acum nu numai că m-am uitat și după pantofi, dar au început să-mi lucească ochii și după tricouri. Și albastre, că veni vorba, dar nu albastru plicitsitor, ca-n tinereți, ci albastru fain, mai verde, așa.

Și mi-am dat seama că am intrat într-o nouă perioadă a vieții – perioada verde. Prima perioadă a fost perioada coloarată – în copilărie, cînd nu conta prea mult culoarea, dar să fie vie (bine, preferam roșu, cred, că pe vremea mea, maică, nu era așa mult roz și, deci, n-am avut oportunitatea să fiu groaznic de lipsită de gust). A doua perioadă a fost cea invizibilă din pubertate și adolescență – alb, negru, gri și albastru plictisitor. Apoi, cu chiu, cu vai, am intrat în perioada roșie (cu roz și portocaliu pe lîngă, bineînțeles). Iar acum se pare că mă înalț pe noi culmi de rafinament artistic.

Nu, n-am cumpărat pantofi nemaro, normal. Dar am cumpărat un tricou verde și unul de un albastru nu foarte plictisitor.

Victorie!

PS: Oare și cu vinurile o să ajung într-o altă perioadă? Căci am trecut, de-a lungul erelor, de la vin dulce fără discriminare, la vin alb din ce în ce mai sec, la vin roșu sec. Ce poate urma?! Sper că nu vin verde.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Perioada verde – în care se vede că sînt cu adevărat artistă, și anume plastică

  1. miki zice:

    Absint? :p
    Sa porti sanatoasa lucrurile colorate!

  2. vio zice:

    Mona e albastră! :O

  3. vinho verde e foarte bun!

  4. cora_ zice:

    Aprob pozitiv. Traiasca verdele sub orice forma! Eu am 3 caciuli verzi si nu-s suficiente. O fi de la praz?:)
    De mona eu am auzit doar in cantec: vai, vai, se marita Mona mea, nu stiu duamne ce-i cu ea… of, of. De unde se vede, daca mai trebuia demonstrat, cata cultura am, da? 🙂

    • doarleguma zice:

      Vai, Cora, dar și eu am cultură și știu cîntecul. 😀 Se cînta pe la nunți cînd eram eu copil.   Dar mai este o Mona, e asistentă medicală pr0n pe sticlele (de plastic) cu spirt medicinal.

Lasă un răspuns

