Nu, usturoiul nu vindecă paranoia. Nici n-o atenuează

Întrucît joi organismul meu a părut înclinat spre răceală, iar azi aveam programare la dentist, mi-a petrecut tot minunatul uichend (vineri nu se pune, că vineri n-am fost răcită) stînd în casă și mîncînd usturoi că nu-i frumos să mergi la dentist cu nasul curgînd. Aseară am încercat să atenuez efectul cu lapte și clementine (nu-n exact același timp), sper că mi-a reușit, dentista n-a leșinat.

Dar!, treaba e că m-am dus la dentist în ideea că am o carie la o măsea din spate că mă durea partea aia cînd mîncam cioco. Și dentista mi-a zis că am carie la un canin care, normal, nu mă durea, că cine a mai auzit de așa ceva?! Se poate să ai carii la canini? Eu cred c-a zis numai așa, că n-a pus niciodată plombe pe canini și voia să vadă cum îi. Probabil că toți psihopații care reușesc să se abțină destul să nu devină criminali în serie devin dentiști. Și apoi sfredelesc dinții perfect sănătoși ai oamenilor.

Plus că mi-a făcut și poze la dinți (iar m-am iradiat) – 70 de euri toată distracția (60 a fost numai poza, pe care-s sigură că a făcut-o degeaba, numai fiindcă îi pune angajatorul taxa de psihopat). Sînt foarte traumatizată – încă un dinte și-a pierdut virginitatea. În ritmul ăsta, în zece ani nu mai am dinți, ci numai plombe.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Nu, usturoiul nu vindecă paranoia. Nici n-o atenuează

  1. miki zice:

    Deci, da, cre’ca se poate, ca al meu din dreapta e umpic ciobit (am muscat o furculita :p) si s-ar putea sa se strice de acolo

  2. vio zice:

    da’ ce-i aia „clementenine”? 😀

  3. Luci zice:

    Ce bine am ras. Nu m-am gandit niciodata la asocierea intre dentisti si criminali in serie. 🙂

Lasă un răspuns

