Cărți, cărți, cărți

După cum spuneam acum cîteva postări, am început prostește două cărți lungi deodată, ceea ce nu-mi poate ajuta stimei de sine, căci cine poate termina două cărți lungi în viitorul previzibil?! Așa c-am pus în așteptare una din cărțile lungi și am citit în locul ei seara cartea cu francezii („Cat’s Eye” nu se poate citi seara, e carte de groază, nu știu de ce mă plîngeam de trilogia Pandorei că aia-i pepsi în comparație). Pe care am terminat-o rapid, căci ce mare lucru, așa că m-am uitat prin bibliotecă (tot n-aveam chef să mă reapuc de „Untold Stories” pînă nu gătam cu Margaret Atwood) și am ales o carte mititică, numai cinci sute de pagini, „How Language Works” a lui David Crystal. Lejer.

 

Iar acum mi-au venit cărțile a patra și a cincea cu Botswana (pe care le-am comandat pentru 1 martie, cu motiv, nu numai așa, ca de obicei) așa că, evident, trebuie să las totul baltă și să le citesc pe ele (că mă-nervează un pic David Crystal, mi se pare la unele faze că abordează limbajul de lemn de funcționar imperial. Laic, bici, pliiz!). Totul în afară de cea de groază pe care o citesc pe drum spre și dinspre lucru și pe care, în ritmul ăsta (c-am cam căpătat obiceiul să dorm pe bus) o s-o termin la Sfîntul Așteaptă.

 

Și, capac la toate, mi-am dat seama aseară, citind o postare despre Margaret Atwood (am găsit-o la Freșli Presd, n-am căutat-o activ) că nu mai am vocabular bogat în română (dacă l-am avut vreodată. Și mi-am dat seama de asta fiindcă M.A. avea vocabular fain în englă, dar a trebuit să citesc postarea aia, că din carte nu mi-a răzbătut destul. Sper că nu-mi abdică creierul de tot) așa c-ar trebui să citesc și niște cărți în limba maternă, preferabil neimbecile. Poate „Trei dinți din față” a lui Sorescu, dar cînd o să-i vină rîndul?! Că am trei cărți enorme începute, bașca cele cu Botswana. Gata, cum mi se uscă părul mă dau jos de pe net și mă bag în pat cu o carte, văd eu care. Am de unde alege. 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cărți, cărți, cărți

  1. Monica zice:

    cred că e ceva cu nu știu ce planete, căci aceleași frământări le am și eu. vom avea timp să citim tot ce s-a scris demn de citit pe lume? vom uita românește? voi avea Alzheimmer și nu mă va mai înțelege nimeni din cauza haosului?

    • doarleguma zice:

      Deci e de la planete. M-am mai liniștit. 🙂   Pff, și acuma tre’ să-mi pierd vremea la lucru în loc să citesc una din multiplele cărți începute!   Cu alțaimărul mă-ngrijorez că tot tastez prostii în loc de ce vreau să scriu, dar tot mai sper că-i de la tastatură (deși se-ntîmplă pe oricare din cele trei pe care le folosesc mai des, deci nu știu cît stă teoria mea în picioare).

  2. mai, Legu, mai, da’ de ce esti tu asa clasicista in gusturi literare? ca ma framanta intrebarea de mult, oare te-am mai intrebat?!

Lasă un răspuns

