Mașa și ursul

Deci ieri seară am suferit o depresie maximă și n-am înțeles nicicum de ce mă urăște universul. Adică ce altă explicație poate exista?! Nuș’ (cică astea-s două cuvinte, dar eu nu cred) de ce-a schimbat setările getmovies, dar youtube îmi spunea că majoritatea filmulețelor cu Mașa și ursul nu erau available in my country. Adică cum? Păi eu nu locuiesc in Germania să fie regulamente din alea hardcore! Și pe aici cică sunt o grămadă de ruși așa că de ce nu fie available in my country (apropo, într-o grămadă de țări cică sunt foarte mulți ruși. Și totuși nu există așa de mulți ruși pe lumea asta – că doar nu-s chinezi – nu? Și atunci de unde-s atâția în atâtea țări și mai rămân destui să și populeze într-o oarecare măsură Rusia?!)?

Și am pus un filmuleț și pe feisbuc și, incredibil!, nimeni nu s-a uitat (zic – că dacă se uita careva îmi scria să-mi spună că sunt cea mai încântătoare creatură din lume care am găsit eu așa desene minunate). Și am o grămadă de mămici în lista de prieteni – mame denaturate! Cum să nu se uite ele la desenele cu Mașa?! Sau poate că nu erau available in their countries. Hmm. Oricum, trebuiau să facă un efort, părerea mea. Pfuai, și tocmai când am citit pe nu știu unde că toată faza cu feisbuc e să aduni laicuri. Și mie nu mi-a dat nimeni pentru Mașa; așa ceva! Măcar o sută de laicuri merita – oare poți să dai laic de mai multe ori la aceeași chestie? Că n-am o sută de persoane în listă.

De exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=HSlon_3VBn4&feature=related. Eh?

Acestea fiind spuse trebuie să spun că la unele episoade îmi pare tare rău că nu știu rusă. Și că n-a binevoit nimeni să pună subtitrare în engleză. Hm, tre’ să mă-mprietenesc cu ruși să-mi traducă. Dacă or să mai rămână ceva episoare available in my country, clar. Sau oare va trebui să mă mut în Rusia ca să mă pot uita la ele? Că cred că merită, la o adică.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mașa și ursul

  1. povestivieneze zice:

    si in austria sunt f multi rusi. hai ca acu tre sa citesc si restul postarii, pa.

Lasă un răspuns

