Trăiesc o dramă. Sau mai degrabă un thriller

Am un ceva-al-cărui-nume-nu-trebuie-rostit în baie pe tavan. L-am observat după ce am făcut dușul de dinainte de-a merge la sport. Bine că nu l-am văzut înainte că nu mai mergeam eu la nici un sport. Și am mare nevoie că-s obeză și anchilozată.

Când m-am întors de la sport am stat în mare cumpănă dacă să fac duș sau nu. În definitiv trebuie să fac duș neapărat numai pentru că sunt foarte transpirată? Cu siguranță asta e o noțiune ridicolă și de fapt se poate trăi toată viața fără să faci duș, după cum ne demonstrează evul mediu (sau așa spune credința populară în această privință). Deși! oamenii mureau foarte tineri în evul mediu și eu am deja aproape 34 de ani – parcă nici nu vreau să mor înainte să văd Roma. Doar mi-am luat biletul de avion deja. Ce, am dat banii degeaba?!

Așa că am început să fac exerciții cu chestia de măturat (da’ nu-i mătură – e un fel de perie cu coada lungă – nu știu cum îi zice). Din păcate cu chestia aia ajung la tavan la fix – și mie îmi trebuie să ajung oblic; doar n-o să stau sub acel ceva-al-cărui-nume-nu-trebuie-rostit să pice pe mine și să mă mănânce. Da’ nici nu-l pot lăsa acolo să moară de moarte bună că ușa la baie nu se închide ca lumea și poate să iasă la noapte și să mă mănânce în somn. O să mor, o să mor!

Revenind la o obsesie mai veche, cred că tastatura semiromână semiamericană e greșită. Adică de ce am de două ori punct și virgulă și niciodată ghilimelele? Teoria mea este că în loc de punct și virgulă la alt gr + ș trebuiau să fie ghilimelele.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Trăiesc o dramă. Sau mai degrabă un thriller

  1. Pingback: Aventura continuă | legumesifructe

Lasă un răspuns

