Mașa și Mișa

PPS: Nu ştiu de ce nu vrea să arate clip-ul (sau cel puţin mie nu mi-l arată), dar oricum e ăsta.

Eu continuu să fiu obsedată de Mașa și ursul (care se numește Mișa, normal).

După valul de optimism care m-a lovit când am descoperit încântătorul desen animat (adică, uite, se mai pot face și desene normale și drăguțe), mi-am pierdut iar încrederea în omenire. Adică se poate să existe oameni care să se uite la Mașa și ursul și să nu se îndrăgostească pe loc?! Oamenii sunt proști. Sau în orice caz, măcar colegii mei. Prietenii au reacționat mai bine la Mașa. Și Mișa, clar.

Nu vreau să spun prin asta că aș vrea s-o cunosc personal pe Mașa; Doamne ferește!, aș fugi și eu ca animăluțele din curtea ei când aș auzi că se apropie (plus că oricum nu-mi plac copiii, chiar dacă nu-s așa energici și poznași ca ea); dar, așa, în desene, e simpatică. Și ursul e în general foarte responsabil, deși are și el momentele lui. Și Mașa chiar e fată bună, chiar dacă e negândită. Ce frumos l-a îngrijit pe urs când s-a prefăcut că-i bolnav! Și cum a treia dorință către peștișorul de aur a fost ca să-l facă fericit pe Mișa! Eh, ce mai!, niște minunați amândoi.

Mda, mai vroiam să mă plâng de omenire, dar m-am luat cu admirația și mi-a pierit avântul negativist. Eh, lasă, că poate pică bomba și moare toată omenirea asta nerecunoscătoare care nu apreciază Mașa și Mișa. Mișa pentru președinte! Și Mașa prim ministru! Părerea mea. Eu i-aș vota (sau pot candida numai în Rusia că-s cetățeni ruși? Oare și la personajele de desene animate se aplică restricțiile astea plicticoase?!).

Da.

PS: Na, că-s căscată și-am postat tot desenul de la postul anterior. Da’ și-ăsta-i drăguț.

Video | Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Mașa și Mișa

  1. doarleguma zice:

    DanaJun 4, 9:30 pm
    Follow
    Noroc ca mai exista si diversiuni ca altfel ne-am sinucide unul cate unul

  2. doarleguma zice:

    Of, Dana, îmi pare rău, dar nu pot aproba comentariul tău (wordpress nu pare să vrea sau poate trebuie să aștept mai mult de cinci minute să se gândească). Bine, probabil că e vina mea că am refăcut postul fiindcă am atașat clip-ul greșit.

    Eh, nu știu cu diversiunea. Mie mi-ar plăcea să fie mai puțină diversiune când oamenii o folosesc ca să nu fie de acord cu mine. 😀

    Adică, bun, poa’ să le placă ce desene vor, dar să le placă și Mașa și ursul, zic.

    • doarleguma zice:

      A, bun, diversiuni. Aproape că știu românește. Da, diversiunile sunt bune în cantități rezonabile. Eu, în mod evident, am parte de mult prea multe și mi s-a atrofiat creierul.

  3. blo zice:

    :)) pacat ca nu inteleg ruseste, ca desenele mi-au placut foarte tare

  4. doarleguma zice:

    Eh, cine înțelege?! Noroc că merge și fără. Deși la un moment dat va trebui probabil să învăț dacă nu se milostivește nimeni să pună subtitrare în engleză la basmele în viziunea Mașei. 🙂

Lasă un răspuns

