A macabre ballet of adorability. AND PAIN!!!

De unde se vede că-n uichendul ăsta m-am uitat la pinguinii din Madagascar.

Tocmai mă dădeam pe net în loc să-mi fac raportul (ce surpriză!) și, pe un blog, am văzut comentariul unui german care zicea că-n română how are you se zice ce faci și că lui i se părea că oamenii erau prea curioși și-i venea să spună that’s none of your business sau ceva de genul. Și asta mi-a amintit ce mă iritau pe mine unii colegi care mă-ntrebau tot așa și ardelencei din mine îi venea să răspundă „n-ai tu treabă” (adică, în traducere, none of your faching business) și nu înțelegeam de ce drac’ mă tot întreabă. M-am lămurit într-o zi cînd ne-a întrebat un coleg neromân cum se zice how are you în română și eu am zis ce mai faci, iar colega valahă a zis ce faci, că nu mai zice nimeni ce mai faci. Așa că eu am zis că o fi mai desuet, dar e mai sigur, că-n Ardeal, cel puțin, o să calci oamenii pe nervi cu ce faciul. Oare-n Moldova cum o fi?!

Smile and wave, boys, smile and wave.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la A macabre ballet of adorability. AND PAIN!!!

  1. vio zice:

    pe vremea mea se zicea Ci faaaaci tuoh? 😀 la care po să răspunzi „bini” sau „plec la şcuală”, cum o sipţi şi tuoh. :)) (la Iaşi, evident :O !)

  2. Monica zice:

    Habar n-aveam că lumea nu mai spune cemaifaci ci direct cu lampa în ochi, Bejane, unde-i multiplicatorul și ce faci. În liceu aveam eu o prietenă care suna și începea destul de rece ” ce faci?” . Era o excepție. Sora ei locuia la București și poate de aceea:)

    • doarleguma zice:

      Probabil că de la București a luat moda asta culă. Mă bucur că eu n-am știut din astea în școală, deși trebuie să mărturisesc că aveam un verișor care spunea mișto. Încă urăsc cuvîntul ăsta.

Lasă un răspuns

