Și mai picasoică

Azi dimineață am observant (asta după revelația de acum un an juma’ cum că am nasul strîmb, de-a zis blogvienez curat picaso cu accent pe o. La pronunție, nu la scriere) că pleoapa de la ochiul stîng era mai căzută decît cea de la ochiul drept. Mă întreb dacă era pur și simplu o privire lucidă de dimineață (cum mi s-a mai întîmplat o dată, nu mai știu cînd; cred c-am scris pe aici) sau dacă încearcă sinuzita, în complicitate cu doctorii băștinezi, să mă omoare. Of, maică, eu cînd eram tînără nici nu știam ce-i sinuzita (și nu știam nici că-s asimetrică. Ah, naivitatea tinereții!). Au dreptate cîntecele populare, urîtă-i bătrînețea. Deși, totuși, iată, părinții mei nu-s așa bătrîni ca mine – ei nu fac sinuzită. Păcat că nu seamăn pe ei. O fi fiindcă ei au crescut cu pălincă curată, de la țară?!

LE: Da’ poate picaso nu-i cu accent pe o. Habar n-am, mi s-a dus și urechea muzicală (pe care probabil că oricum n-o aveam) cu infecția asta. Sau știutul unde pică accentele nu-i de la urechea muzicală? Dacă-i de la urechea muzicală sigur n-am, că nici în clasa a doua nu eram în stare să zic ce silabă-i accentuată. Of, cîte imperfecțiuni!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Și mai picasoică

  1. miki zice:

    Rilecs, că şi io-s şi sinuzitică şi asimetrică şi zău că nu-mi mai pasă! Io-s aşa încă de când eram jună doritoare de atenţie masculină şi nu-ş dacă mi-o dăunat sau nu, da’ m-am împăcat cu gându’ ş-am „move on” =))

Lasă un răspuns

