Sînt îngrijorată

Cred că telefonul deștept îmi poate citi gîndurile. Mă gîndesc de cîteva zile să-mi iau un ruj roșu de la Inglot (că nu mi-am mai luat demult un ruj roșu. Și ce dacă nu mă dau?! Nu contează, vreau ruj roșu).

 

Și ce mi s-a-ntîmplat azi pe cînd citeam un articol de pe jezebel (ca să aflu și eu ce-i aia umbră)?! Internetul a început să-mi arate o reclamă la ruj roșu de la Inglot! Sînt de-a dreptul speriată, nu cred c-am zis cu voce tare că vreau chestia asta, deci de unde știe?!

 

Ioi.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Sînt îngrijorată

  1. Ema Cojocaru zice:

    Haha, funny. :)) Singura explicație (cred că singura) ar fi aceea că ai căutat la un moment dat rujul pe google, sau un alt ruj/produs cosmetic de la firma asta, iar rujul roșu se întâmplă să fie promovat acum. Mda, uneori sunt niște coincidențe stranii.

Lasă un răspuns

