Întrebări

Acum vreo două zile mă gîndeam să scriu o postare pe care s-o cheme cu trenul, numa’ că nu-mi aminteam ce să scriu în ea că trecuseră deja vreo trei zile de cînd fusesem cu trenul.

 

Așa că o să scriu postarea asta repede pînă nu uit.

 

În primul rînd ce mi-a mai rămas din impresiile feroviare: de ce fac oamenii atîtea poze în gări? Ce-i așa palpitant că doară tăte arată la fel, nu? Sînt gările asiatice sau americane (bine, poate americanii n-au) cu totul și cu totul diferite? Oricare ar fi motivul, am făcut la viața mea figurație într-o grămadă de poze cu gări.

 

A doua nedumerire feroviară (dar care e probabil mai degrabă o întrebare karmistică) e: de ce e întotdeauna ocupat locul meu din tren (trenurile românești, să ne-nțelegem, că-n alea străineze locurile rezervate sînt marcate și deci nu se așează lumea aiurea pe ele)?! Acuma știu că nu prea contează, dar dacă m-așez și eu la întîmplare și apoi mă ridică cineva că i-am luat locul? Pentru ce să ne tot jucăm așa cînd poate fiecare să se așeze pe locul lui.

Și mai am și două nedumeriri culte, că așa-s eu, deșteaptă. În primul rînd: de ce îl cheamă pe Artemis Fowl Artemis? M-am uitat prin întrebările de la prima carte și n-a-ntrebat nimeni. Și m-am uitat și peste cîteva recenzii și nici ele nu păreau să atingă subiectul (ba, una zice că ce nume cul). Acuma mi-e jenă să-ntreb pe gudridț căci se pare că numai eu am problema asta.

 

Bine, se poate pune și-ntrebarea: ce treabă am eu cu Artemis păsărilă ăsta?! N-am, dar am văzut cărțile prin librării și m-am gîndit, logic, că erau cu o fată. Dar nu erau.

 

Și ultima întrebare: cînd apar cărțile doi și trei din „O istorie secretă a Țării Vampirilor”? Că io-am înțeles de pe coperta interioară că toată trilogia a cîștigat trofeul Arthur, deci unde-s celelelalte două? Sau măcar a doua, să zicem una pe an?!

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

