Ghegiăti apdeiț

Rezultă că Monica avea mare dreptate – nu se pot citi cărți pe telefon. S-a întîmplat că cartea (vai, ce urît!) cu care-am început avea fontul mare (c-am descărcat pedefe), dar restul pe care le-am luat de la biblioteca Polirom am fontul mic, aș orbi înainte de-a termina prima carte (adică a doua, cum ar veni).

 

Așa că azi m-am întrebat: dacă Monica are dreptate, oare cine mai are dreptate?!  Și am decis că Miki căci altfel de ce aș fi avut numai jumătate din punctele necesare să cumpăr unicul ibucridăr de pe site-ul cu puncte, dar aș avut exact+1 cît îmi trebuia pentru cea mai ieftină tabletă (căci tablete erau mai multe). Eh?! În mod evident universul voia ca eu să-mi cumpăr tableta pe post de ibucridăr. În afară de cazul în care voi primi săptămîna viitoare o grămadă de puncte (primim uneori, foarte rar, pentru motive total stupide) și atunci va trebui să-njur universul așa: (^*&%$&%$ _*&(*&%%^#@^%&&  ()^&(&*%$^$@%$$&(.

 

Pe ibucridăr-tabletă (care eu n-am nevoie de tabletă, mi se pare, că telefonul e destul de, dar poate mă-nșel și descopăr cine știe ce avantaje nebănuite. Plus că ce dacă n-am nevoie, dacă tot aveam punctele?! plus 1) intenționez să citesc cărți gratuite (gen gutănberc) + Teodosie ce Mic care nu e gratuit, dar nu e nici de găsit.

 

În alte știri, mai puțin ghegiătoase, m-am gîndit să mă duc în Italia și să-mi cumpăr tetralogia vieții de acolo c-o fi mai ieftină decît pe bucdepozitori. Ei bine, nu prea. Fiecare carte e la vreo 15 euri, ceea ce mi se pare exagerat cînd în română (în care pot și citi, spre deosebire de italiană în care după juma’ de oră văd în cruci de la efortul intelectual) e la vreo 6 euri la reducere. Deci! iepurașul mi le aduce pe primele trei și, sper, moș Crăciun pe a patra.

 

Apropo, Monica, am obs că acuma există Eataly și-n satul meu.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ghegiăti apdeiț

  1. Monica zice:

    Ma intreb cat de scump e Eataly la voi, pentru ca e cam scump ( au motivele lor, marfuri loco, producatori mici, artizanat etc). Dar ce de dulciuri bune! ( paste samd gasesti si in alta parte 🙂 )

    Serios ca eu merg curand la oftalmolog curand pentru ca mi-am facut cu mana mea (* care tinea telefonul).

    Eu de tetralogia vietii o sa ma ating cand o sa fie mai aproape de mine Institutul italian de cultura. Merg la biblioteca si da-i bataie. ( desi am citit primul capitol al primului volum si n-am sarit in sus de bucurie) Eu ma plang ca noul roman al lui Paul Auster nu poate sa coste 30 de euro, chit ca are 700 de pagini sau cat o avea si ca omul a muncit la ea zece ani. Iar primul capitol e tare fain, (pe pagina autorului)

    • Monica zice:

      NU stiu ce am, in afara de cine stie ce egoism constatat de psihologi, ca incep toate propozitiile cu Eu. o fi din cauza francezei, je je je.

    • doarleguma zice:

      N-am intrat să văd prețurile (plus că e în centrul centrului turistic, deci clar are prețuri faine), dar voi cerceta problema la un moment dat. 🙂

      Nu poți să împrumuți acasă cărți de la institutul italian?

Lasă un răspuns

