Paranoia!!!

Deci, două chestii. Gugăl plei mi-a cerut codul ăla de pe spatele cardului de debit să-l țină el minte. Dar de ce să-l țină el minte? Las’ că-l completez eu de cîte ori e cazul, ca pe bucdepozitori.

 

Care, a doua chestie!, am încercat să-mi fac cont pe o altă librărie online (că nu voia să-mi dea cărți dacă rămîneam semianonimă) și mi-a cerut cenepeul. Dar de ce?! Ce ‘mnezo să facă cu cenepeul meu?! Care m-am supărat și nu mi-am comandat cărțile, deși mi-aș fi dorit.

 

De ce insistă universul să știe știe absolut totul despre mine? Ar trebui să-nvăț să meditez ca să accept acest lucru sinistru și să nu mai lupt contra fratelui mai mare.

 

Apropo de chestii sinistre, există un „documentar” care se prea poate să fie direcția în care se-ndreaptă genul, dar nu pot fi sigură căci n-am televizor și nu m-am mai uitat demult la discovări și alte echivalente. Cred că ultima oară cînd m-am uitat pe discoperi histori era ceva rialiti tivi sau accidente aviatice, nu mai știu, oricum, ceva fff relevant. Deci au trecut la nivelul următor, „reconstituirea” – film artistic și alta nu.

 

Ei bine, documentarul ăsta nu numai că-și bate joc de (îmi vine să scriu se pișă cu boltă pe, dar nu vreau să fiu vulgară, deși sînt foarte enervată) istorie, dar mai are și tot felul de neni care (în mod evident după comentariile cretine pe care le debitează) nu-s nici istorici, nici specialiști în ceva în afară de propria prostie și nesimțire. Ceea ce m-a amuzat (m-am uitat cam la un episod și juma’) a fost faptul că, cumva, toți dobitocii comentatori (și realizatori, bineînțeles) ai „documentarului” se identificau cu barbarii  – care, normal, nu erau barbari, ci luptători pentru libertate, tu! -, nu cu imperiul roman. Dar, vedem noi, pe vremea aia ei erau barbari așa că erau persecutați pentru dragostea lor pentru libertate, sărăcie, neam, ram. Așa că nu ne mai uităm la faptul că acuma sua-i imperiul roman și orienții mijlocii îs barbarii, ci repetăm al nausiam ce bună-i libertatea și ce nașpa-i civilizația (hm, asta trebuie să rezoneze cu rednecul rasist și iubitor de arme – categorie în care se încadrau cîțiva dintre comentatori).

 

Cred că nu-i deloc clar despre ce aberez eu aici așa că o să descriu formatul ca să ne pricepem om cu persoană. Începe o voce să spună ceva poveste și în același timp vedem niște actori care joacă rolurile respective (de ex. la-nceputul documentarului Hanibal cu unchiu-său) și din cînd în cînd vocea se oprește din narat și personajele alea își zic niște replici unele altora. Apoi, tot din cînd în cînd, se-ntrerupe reconstituirea ca să abereze niște redneci ai zilelor noastre despre libertate și alte pufoșenii.

 

Da, Hanibal cartaginezul (care, apropo, nu era semit, ci african, ce, n-ați învățat la istorie?! Nici eu). Căci și cartaginezii erau barbari. Exact ca nespălații din nordvest. Nici o diferență.

 

Eh, probabil nu pricepe nimeni nimic, dar eu sînt foarte dezgustată de ce-a ajuns să fie documentar istoric în zilele noastre de postadevăr alternativ.

 

Mai țineți minte documentarul ăla cu Bizantul, de cînd a venit discovări în Ro? Ah, ce vremuri!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Paranoia!!!

  1. cora_ zice:

    E destul de clar, loool, esti impotriva libertatii unora de-a-ti retine numarul cartii de credit cu tot cu date personale pentru binele tau: ca sa nu te mai chinui tu sa butonezi 3 cifre de fiecare data. Poti de asemenea sa nu te mai chinui sa retii cati bani ai in cont, se pot ocupa ei pentru tine. Tot ce ai tu de facut e sa fii fata de gasca si sa nu te impotrivesti progresului. Aaaa si sa te duci la serviciu ca sa-ti alimentezi contul, asta e foarte important.

    Iar in al doilea rand, poate n-ai observat ca azi trebuie sa-ti iubesti aproapele (eventual si departele) nu ca pe tine insuti, ci chiar mai mult. Nu e optional, instinctul de conservare e un moft, am spus TREBUIE, ca doar nu faci aicea ce vrei tu!!!! (multe semne de exclamare – oare de ce nu se numesc semne de indignare? – ar fi mai potrivit, ca stiu ca-ti plac). :)))))

  2. Monica zice:

    Întru totul de acord., nicio paranoia.
    1. Eu generez un card virtual (tu nu si posibilitatea asta?) de 1€ cand mi se cer date fără sa trebuiască sa plătesc, tot un card virtual am conectat și la PayPal, le zic deseori ef iu ăstora care vor sa mă ajute excesiv.
    2. Documentarele alea nu sunt pentru tine, carele citești. Deși mă întreb cine dintre cei mulți și prosti da pe history și alte canale care se ocupa cu din astea. Poate au făcut ei un calcul și au găsit mai mulți, pe întreaga planeta vorbitoare de engleză. Dar am aflat ca și multe cărți care vorbesc despre istorie, publicate recent, urmează același tipar. Ca altfel nu atrag masele. Și bine ai zis post-adevăr, că acolo e explicația.
    Să ne grijim, că alții n-o vor face pentru noi!

    • doarleguma zice:

      1. Deci nu mă știu cu card virtual, trebuie să gugălesc. Mersi!

      2. Eu cred că, de vreme ce ăsta-i target-ul lor, or fi atras destui idioți. Că „documentarul” tre’ să fi costat o grămadă, era cu actori din jocul tronurilor (bine, nu din rolurile principale. Și nu l-am recunoscut pe nici unul, dar scria pe imedebe).

  3. Monica zice:

    Hah, tocmai ce îmi scrie gugăl ca nu îmi păstrează domeniul, pentru ca nu mi-e valabil cardul. Și mă amenință ca din Decembrie 2017 mi-l șterge. Pai da, eu am plătit cu card virtual in Decembrie 2016, și robotul lor face ping lunar, sa vadă cum e cu cardul meu.si vor sa mi-l știe valabil încă de pe acum, pentru o pata din Decembrie. Iar hackerul rus abia așteaptă sa pună și el mâna pe datele mele.

Lasă un răspuns

