Deci, acuma, sincer!

Mi-a adus moșul iocan 3 căci a apărut și eu sînt o avangardistă și o deschizătoare de drumuri (am văzut chiar și brigit gions 3 acum vreo lună-două, dar mi-a fost lene să scriu) și uneori îmi cumpăr chestii cînd sînt încă noi (bine, pe asta n-am cumpărat-o, mi-a adus-o moșul). Dar, ce să vezi, ce neplăcut, pe gudridț n-a apărut încă. Deci mie mi se pare că editurile ar trebui să-și pună cărțile (și -n cazul ăsta revistele) pe gudridț ca să nu trebuiască să ne obosim noi, uitilizatorii. Căci, sincer!

 

Am văzut ieri că Nadia a scris despre la răscruce de drumuri (m-am mai răcorit și eu cu cronica ei) și mi-am amintit de tinereți cînd am citit și eu varii surori bronte cu două puncte. Spre deosebire de Nadia, pe mine nu m-a prins răscrucea de vînturi, dar eram tînără (gimnaziu sau maximum liceu) și nu m-am lăsat, am citit-o pe toată. După care am găsit prin bilblioteca volumul doi din necunoscuta de la nuștiucum hall și l-am citit și pe el. A fost mult mai normal la cap decît răscrucea, s-ar putea ca Anne să fi fost cea mai echilibrată dintre surori, dacă volumul unu nu era mai tulburat (mi-am luat și cartea completă în engleză, dar nu știu dacă nu va trebui să rămînă generațiilor viitoare, poate nu apuc să-mi citesc toate cărțile în viața asta). Căci Șarlote, ah, Șarlote, a scris (și am citit) jein Eyre (pe asta nici nu-ncerc s-o pronunț) și Shirley care Shirley mi-a plăcut că avea un personaj principal bine arătător (așa scria în carte și eu am crezut), dar vai!, ce puritan ciudat era, dacă stăm să ne gîndim (sau dacă-mi aduc eu bine aminte, că și pe asta am citit-o extrem de demult).

 

Mda, deci, sînt foarte indignată pe chestia asta cu iocan 3 și gudridțul. Măcar iuzării (alții decît mine) dacă ar fi mai harnici, că editurile n-au nici o treabă.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Deci, acuma, sincer!

  1. Monica zice:

    Ai fost rapida ca fulgerul, ești prima care a citit numărul 3!Dar sa stii ca au fost cazuri când nu găseam titlul pe gr și scanând codul de bare a rezultat acolo frumușel cartea, cu multe recenzii chiar. Iocan3 n-are cum,. Pe vremuri pe puneam chiar eu, cu isbn, poza la coperta etc

    • miki zice:

      Am facut si io voluntariat dintr-asta pentru editii in limba romana, da’ acu is mai lenesa si accept sa (just a minit sa ma uit pe gugale transleit cum se zice rate in ro…) e-va-lu-ez editia care-mi vine la indemana si gata. Am vazut si io brigit3. In 3 bucati, ca mi s-a parut cam greu de suportat intr-o singura seara. Mi s-o mai parut si ca RZ e cam patetica. Deja.
      P.S. Nu m-am prins ce-i iocan

    • doarleguma zice:

      Hihi, nici chiar așa că încă n-am citit-o, dar, teoretic, m-apuc mîine.

      Și eu am adăugat cîteva cu mîna mea (sper că nu erau găsibile cu codul de bare că nu-l știu scana), iar la una am pus chiar și poza. La astea vechi și anonime înțeleg și tolerez, dar la astea noi de ce să trebuiască eu?! Nu-s eu cea mai trendsetăriță din Ro, șuărli. Nici măcar nu stau în București! Continuu să fiu indignată. 😀

  2. Ema Cojocaru zice:

    Mda, și eu m-am mirat (și m-am enervat puțin) când n-am găsit iocan 2 pe Gr, să-l trec la my-bookshelf, că de lectura lui încă nu m-am apucat, dar sunt conștiincioasă cu arhivarea titlurilor care-mi intră în bibliotecă (acu mi-am adus aminte că voiam să caut opțiunea „export library” pe Gr, din fericire există, deci mi-am făcut backup la rafturi, căci nu știu cum aș mai putea trăi dacă pierd arhiva cu lecturile :D).

    Ce ziceam? Dap, clar, ar trebui să se ocupe cei de la editură de treaba asta, și mie mi-a fost lene să introduc iocan 2, pe iocan 3 nici nu l-am căutat, că nu-l am. Am avut o perioadă în care eram fascinată de munca de librar pe Goodreads, mi-am pierdut o grămadă de timp introducând ediții vechi și făcând pagini unor autori români, dar apoi m-am săturat și acum mai pun doar câte o descriere din când în când, sau corectez câte ceva.

    Asta cu scanatul codului de bare o poți face doar din aplicația Gr de mobil, ai acolo o opțiune pentru treaba asta, evident că m-am distrat o perioadă căutând cărțile din bibliotecă după codul de bare. Acum mi-am dezinstalat aplicația, m-am plictisit, după cum ziceam.

    Ha, mi-a trimis Vio link-ul cu cronica Nadiei, mi s-a părut foarte simpatică și mi-a tăiat orice elan aș fi avut să citesc cartea, pe care totuși țin minte c-am citit-o demult, dar s-ar putea să mă înșel. Mai bine mă lupt cu alte cărți voluminoase cărora li s-au lungit copertele tot așteptându-mă. 🙂

    A, da, și să ai un an super bun, doarlegumă! 🙂

  3. roșu vertical zice:

    Dar a fost oamenii in vacanță, monșer! Oricum iocanul ăsta 3 a apărut așa la repezeală, cred că nici lansare nu i-au făcut. Mi l-am luat și eu, îl voi citi chiar înainte de 2, căci mi-a șoptit o păsărea că e cel mai bun de pînă acum și merg pe încredere!

    • doarleguma zice:

      Nu mă-ntere. Dacă a avut vreme să ajungă în librării și să mi-l ia moșul înainte de Crăciun, aveau și ei 5 minute să-l adauge. Ar trebui să mă dau pe site-ul lor să-i întreb dacă intenționează.

      An nou fericit, Roșu Vertical!

Lasă un răspuns

