Oci ciornîie

Nu știu am speluit bine, dar întrebarea care se pune e: există au ba? Teoria mea e că nu există.

 

Totuși nu pot fi sigură pentru că nu-mi amintesc niciodată să mă holbez la culoarea ochilor oamenilor. Așa că m-am gîndit să-ntreb aici (hm, acuma mă mai întreb și dacă am am scris o dată postarea asta) că poate alți oameni sînt mai observanți decît mine. Sau măcar își amintesc să se uite la ochii oamenilor cînd vorbesc cu ei.

 

Părerea mea este că, cel mult, ochii pot fi maro închis. Că, dacă ar fi negri, irisul ar fi ca pupila, ceea ce ar fi ca-n filmele de groază, nu? Bine, zic și eu așa, că nu mă uit la filme de groază.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Oci ciornîie

  1. roșu vertical zice:

    Și eu zic că ba. Bărbatul meu are ochii negri, adică ceea ce numim noi negri, dar de fapt sînt un maro foarte închis și cred că le zice negri așa, de poezie, plus că în cazul lui sînt și genele dese, deci efectul de negru și mai pronunțat. Mi-aș fi dorit să-i moștenească și prunca, dar ai ei sînt o idee mai deschiși, s-or fi corcit cu ai mei care sînt o spălătură de căprui cu un pic de verde brotăcel.

Lasă un răspuns

