Startrec

Mai țineți minte cum majoritatea extratereștrilor din startrec aveau diverse cute pe frunte ca să știi că-s extratereștri și nu pămînteni? E, dacă nu mai țineți minte, zic eu acuma. În tinereți nu m-a preocupat în mod deosebit aspectul, dar acum mă-ntreb dacă nu li-i greu să se spele pe față. Oare au nevoie de perii speciale? De asemenea, din cauza analității crescute din ultimii ani, mă-ntreb de ce au cutele și petele alea pe față. La ce le folosesc? Căci totul tre’ să aibă explicație evolutivă, nu?

 

Și-ntr-o zi, așa, din senin, mi-am dat seama și care e problema borgilor. E o problemă de imagine și nimic altceva. Dacă, în loc să fie livizi și soioși și trăinzi în semiobscuritate ar fi palizi-interesant și curați și bine luminați (și lumea lor ar fi pe model albastru-gri, în loc de verde-soios. Mai țineți minte verdele ăla sinistru?), ar exista cărți cu „ești destul de deștept să fii (ioi, Vio!) asimilat de borgi” și toată lumea ar vrea să fie asimilată, nu să lucreze la gugăl.

 

În alte știri, încă mă gîndesc cu nostalgie la rujul ăla de toamnă pe care l-am văzut la alverde acum vreo doi ani și pe care nu mi l-am cumpărat că lasă că oricum nu prea mă dau eu cu ruj. Da, dar dacă l-aș avea, acuma aș putea să nu mă dau cu el în loc să nu mă dau cu toate celelalte rujuri pe care le am. Păi ce, rujurile roz sînt de toamnă? Nu sînt de toamnă.

 

Iată, am terminat și postarea asta începută acum vreo două săptămîni, cine mai știe cînd.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Startrec

  1. Monica zice:

    Păi rujul acela de la Alverde pe care nu l-ai luat acum doi ani e deja expirat, foarte bine că nu te-ai fi dat cu el!

    • roșu vertical zice:

      Ah, vai, numai eu sînt de-aia care ține rujurile și cîte 5 ani? La cît de des mă dau, aș putea să le țin și cîte un deceniu și ajung vintage. Chiar, oare cît o fi termenul de valabilitate la rujuri?

      • doarleguma zice:

        Nu ești numai tu, Roșu Vertical. Dacă nu miros dubios înseamnă că încă-s bune, nu? Eu cred că am rujuri și de 10 ani (și-ncă le folosesc de vreo două ori pe an).

    • doarleguma zice:

      Păi dacă-i pe-așa, toate rujurile mele-s trebuie să fie expirate că nu mi-am mai luat unul de ani de zile. 🙂 Dar e adevărat că s-ar putea ca alea mai naturale de la Alverde să fie mai gingașe la expireală decît astea mai chimicăloase.

  2. vio zice:

    mîna sus cine nu are nice un fel de ruj! (afară de mine :)) )
    (am fo doi strugurei :))) ).
    duarlegu, dar zi-ne cîte geluri de duș folosești momental? ;;)
    mi-a plăcut f tare cum alea alverduasze e mai gingașe la espireală, mi le-am imaginat în toiul iernii precum ghiocelu încercînd timid să-ș țină capu patriotic în bătaia zefirului ă pardon a crivățului mă rog înțelegeți voi.

    • doarleguma zice:

      Pff, Vio, trebuie să te aliniezi la restul și să-ți cumperi repede un ruj pe care să nu-l folosești. 🙂

      Trei, dar două-s pe gata, deci practic unul. Și n-am decît unul pe țeavă (ăla cu portocale de la Jaia, că vine decembrie și, deci, trebuie cu portocale).

  3. Monica zice:

    păi sunt expirate când 1. miros 2. sunt lipicioase în mod straniu. în loc să citesc o carte nu mai bine să scriu pe blogea despre rujuri și strugurele?
    Vio de ce nu folosești ruj? nici gloss? Femeile trebuie să se rujeze, spune nepoțelul meu. ”Rujă-te!” i-a zis mamei mele, înainte să iasă afară la joacă.

  4. roșu vertical zice:

    Vreau decît să vă spun că fata mea dorește ruj de ziua ei. Împlinește 4 ani. #omg #socsigroaza

Lasă un răspuns

