Alte soluțiuni

Am uitat pentru ca să menționez la postarea precedentă că mă bate gîndul să-mi preparisesc un deodorant de casă căci am citit eu o postare pe un blog. Postarea era pe un blog în engleză, ocazie cu care am aflat că există backing soda, dar și backing powder care eu aș fi crezut că-s același lucru, dar cică nu. Oricum, backing soda e tradiționalul nostru bicarbonat de sodiu și el trebuie pus în deodorantul natural (sau poate fi chiar el în sinea lui un deodorant natural dacă-l aplicăm cu un puf. Cică.). Bicarbonatul de sodiu e împotriva miroselii.

 

De asemenea, rețeta pe care am găsit-o mai cere și amidon de porumb care e împotriva umezelii. Acuma eu nu zic că amidonul nu e natural, dar n-ar fi ca și cum mi-aș apreta axilele? Cît poate fi de sănătos?

 

Ca să lege pudrele astea, rețeta cere ulei de cocos, iată un ingredient care nu mă deranjează (presupun, parcă n-aș vrea nici să-mi uleiez hainele, nici să mă trezesc cu trei ore înainte de-a ieși din casă, deci depinde de cît de repede îl absoarbe pielea).

 

Deci mă gîndesc să-ncerc, deși poate doar cu primul și cu ultimul ingredient, că de unde să scot amidonul vieții?!

 

Ca o observație laterală, o prietenă de a mea zicea că mirosește mai puțin spre deloc în ziua de după cardio, deci ar trebui să mă reapuc de zbînțuieli la sală și să verific dacă funcționează principiul și la mine.

 

Mă scuzați, am o mică obsesie.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Alte soluțiuni

  1. Blog Vienez zice:

    pai da, ca cu baching paudar faci prajituri. la fel si cu amidon – Maizena il cheama aici pe unul faimos. tu, io creca o sa iasa chec, nu deodorant 😮

Lasă un răspuns

