Blocăr

Mi-am luat în primăvară (sau poate chiar în iarnă, cine mai ține minte) de la Jaia un antiperspirant pe care-l cheamă blocăr și, cîndva prin mai, l-am și folosit. Am avut un șoc foarte puternic – pentru prima oară de cînd m-a lovit pubertatea am avut axilele uscate. Nu credeam că așa ceva e posibil, mă gîndeam că asta e o senzație pe care o poate simți doar restul omenirii.

 

M-am oprit din folositul lui după vreo două săptămîni căci, mi-am zis eu, ceva care are un efect atît de puternic trebuie să fie megatoxic și nu-i mai bine să fii (relativ) sănătos, chiar dacă oareșcum jilav și, ocazional, odorific (că n-am vrut să scriu puțitor, pentru că e respingător și nepoliticos – față de cititori vreau să zic nu față de mine căci eu trebuie să mă călesc și să privesc adevărul cu stăruință-n față. Bine, nu-i musai, poate, dar e indicat) decît să fii bolnav?!

 

Apoi, prin iunie am început iar să-l folosesc și m-am oprit iar acum o săptămînă. Prea tîrziu, probabil am deja cancer și azi și-a încetat în sfîrșit efectul deci m-am întors la starea obișnuită a axilelor mele.

 

Sînt într-o mare dilemă – ce să aleg? O viată scurtă, uscată și dezodorificată sau una posibil mai lungă, umedă și ocazional, puțitoare (scuze, adevărul adevărat)?

 

Azi după masă, în autobuz, cineva mirosea (nu eu). De ce nu-și țin oamenii mîinile pe lîngă corp? Chiar nu-și dau seama cînd emit putoare?! Sau poate nu le pasă, se gîndesc că nu-i frumos să-i discriminezi pe baze din astea superficiale, ceea ce poate-i-adevărat, poate și ei sînt oameni, dar totuși de ce?! Plus că pe considerentul acesta ai putea crede că și vecinii emițători de muzici sînt oameni, dar nu! ei nu sînt oameni! Cu siguranță există o limită a corectitudinii politice și a nediscriminării!

 

Deci a muri sau a nu muri aceasta e întrebarea. Restul e tăcere (mie mi-a plăcut filmul ăsta).

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Blocăr

  1. roșu vertical zice:

    Hihi, si mie mi-a placut mult filmul. De fapt imi place Nae Caranfil asa, din principiu.
    Blocăr sună ca un blogger în pană de inspirație :))

  2. vio zice:

    io votez viaţa mai lungă, maiche. tocma am terminat doo resturi de nijte rexonă. mai am unu de cînd ies în lume şi restu bio vrăjeli care nu ţin pentru tuată zioa. 🙂

  3. Monica zice:

    io sunt pentru un deodorant sau semi-anti-perspirant (naturel, dacă se poate) și o viață în care să fim apreciați pozitiv ( nu știu dacă e blocăr) descoperit recent (de la Schimdts). nu-mi mai miros hainele după purtare, deci înseamnă că nici io n-oi mirosi (deși din fericire nu miros puternic pe caniculă) Are haluminiu sau alte substanțe toxice al tău, de te temi?

Lasă un răspuns

