Tot nedumeriri legate de biuti

De data asta un subiect oribil care mă va arăta în toată micimea mea sufletească.

 

Deci (oare de ce simt așa o satisfacție cînd încep o frază cu deci? Sînt oare o rebelă la inimă și-mi place să sfidez chiar și cele mai dure legi ale gravitației? Și oare de ce-mi place așa de mult să aberez? Și să parantezez? Iată, Roșu Vertical, eu îmi asum parantezele de vreme ce am observat acum multe postări că n-am nici o șansă să scap de ele), cum mă uitam eu la Craig Ferguson și, mai precis, la episodul ăsta, am văzut primul invitat (pe la mijlocul clipului) și am zis: ioi! Ce pățiși, maică?!

 

Cred că m-am mai felicitat pe aici pentru faptul că nu-s frumoasă, deci nu trebuie să mă streseze foarte tare bătrînețea (mă felicit de cîte ori văd oameni care au fost clar foarte frumoși în tinereți, dar nu știu îmbătrîni decent). Dar, dar! Omul ăla clar n-a fost niciodată o frumusețe (plus că bărbații n-ar trebui să fie chiar așa de obsedați de bine arătare. Nu-ncerc să fiu secsistă, dar chiar nu se pune atîta presiune pe bine arătarea bărbaților, nu?). Așa că de ce a simțit nevoia să-și altereze procesul de îmbătrînire? Și-ncă într-un mod atît de drastic? Oare să fie complet rupt de realitate și să creadă c-a fost vreodată un secs simbol?!

 

 

Știu că sînt vulgară și neintelectuală, dar ce să fac dacă asta mă preocupă acum?! Oare va rupe această postare legătura profund culturală pe care o am cu cititoarele mele (teoretic vreo 7, dar poate unele au dezertat deja pe motiv de două postări pe an)? Va fi ca-n Floare albastră? Că tot mă obsedează de vreo două săptămîni versurile „Și te-ai dus, dulce minune,/ Și-a murit iubirea noastră”. Și anume, mă obsedează pentru că m-am gîndit ce-ar fi dacă, în loc să-i învățăm pe străini înjurături în română (spunîndu-le că-s complimente), i-am învăța versuri la întîmplare și apoi i-am monitoriza să vedem dacă-s pălmuiți? Eu aș pălmui pe cineva care mi-ar spune asta. Păi cum adică, nu mai îs minunată? De ce?! Hm?! Hm?!

 

Problema cu planul ăsta e că-ți trebuie străini talentați și cu memorie bună, că nu-i chiar așa de ușor să înveți versuri și să le pronunți în mod recognoscibil.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Tot nedumeriri legate de biuti

  1. miki zice:

    Deci io doar te salut, ca nu’ș de cine-i vorba, ca nu vad iutiub la biuro. Ah, si tre sa zic ca mai secsi mi se pare un anume tip de dos de barbat, decat o moaca. Perfersitati dis de dimineata, dupa cum vezi :p

  2. Ma pufneste risul (sa-mi fie cu iertare!), domnul ala tocmai a trecut la cele vesnice (adica banuiesc ca la Garry Shandling te referi, ca el e primul invitat), ce zici i-o fi cauzat?

  3. cora zice:

    E ceva in cultura americana cu botoxul, la orice varsta. In Canada nu vezi asa ceva. Sunt vreo doua locuri in Florida unde cand ma duc, ma sperii pe bune (in genere aproape de centre comerciale). La inceput am crezut ca tantile alea au avut accidente nasoale/operatii de repunere de bucati la loc, doamne fereste.
    Dar nu, e noul standard de frumusete, dimpreuna cu sanii noi, gentile Louis Vuitton si inelul cu diamante. Chiar daca sunt toate false, trebuie sa ai, nu ai, nu existi. :))))

    In ro am vazut ca sunt si sprancenele drepte, cineva imi zicea ca-s tatuate. Pai si daca se schimba moda si se poarta alea arcuite, ce te faci? 🙂

    • doarleguma zice:

      Cred că-s tatuaje de alea temporare, se duc cu pielea. Oricum, sînt sinistre. Și nu înțeleg ce se întîmplă. În tinerețile mele nu-și tatua nimeni spîncene și totuși nu umbla lumea nesprîncenată pe stradă. Unde au dispărut sprîncenele producție proprie?!

Lasă un răspuns

