Bomboane și ciocolate

Simt nevoia să întăresc afirmația de mai sus pentru că am citit azi o postare ale cărei comentarii erau pline de bonboane și ciocolăți.

 

Dar vreau să scriu despre haribouri, nu despre bomboane și ciocolate. Va fi o postare minunată – nimic plictisitor – plină de filosofie și dramă, ba chiar suspans.

 

În drumul meu de la lucru spre casă (bine, depinde pe ce drum apuc, dar într-una dintre variante) este o alimentară care are niște haribo limited edition nur fuer (că n-o să-mi instalez acuma tastarura germană pentru un u cu umlaut) kurze Zeit. Limited edition nur fuer kurze Zeit mai es! Din noimebrie mă chinui să le birui și nu par să se gate. Probabil că-s singura persoană din oraș care-și cumpără din astea. Asta-i crucea mea, se vede treaba.

 

Oricum, iată care-i problema : nu știu dacă în ediția asta specială e un tip de roșu sau sînt două tipuri de roșu. Hm, acuma mă-ntreb dacă nu cumva haribo a făcut-o doar pentru mine c-o fi citit cum m-am lăudat eu cu testul de culori de pe net. Oare să fiu eu un consumator așa de important pentru haribo?

 

Și dac-o luăm din punct de vedere logic, sînt prea multe roșii ca să fie de un singur fel – asta ar însemna ca în aproape toate pachetele roșiile să fie majoritare. Pe de altă parte, uneori mi se pare că sînt două tipuri de roșu (unul mai lila și unul mai portocaliu), iar alteori mi se pare că e unul singur. Se poate să fie în unele pachete două feluri de roșu și în altele numai unul (și anume ăla lila. încă n-am găsit pachet în care să mi se pară că-s numai roșii portocalii)?

 

De asemenea, cine o să cedeze primul? Eu sau hariborile limitid edișăn?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Bomboane și ciocolate

  1. vio zice:

    bravo leguuu keep on doin’ the hard work! 😀
    io crecă e o conspiraţie mondială a haribilor.

  2. Monica zice:

    Ce lucruri noi aflu ?limited edition? Aici or avea? E drept ca am mancat, la cor, haribo rosu cheia sol si mi-am dat seama ca ursuletii si sticlutele au pierdut batalia. Oricum , eu doar rosu mananc. Nu stiu ce nuanta anume. Alta dilema. Sa ne tinem la curent!

Lasă un răspuns

