Tribulațiuni

(le mele că doar e blogul meu)

 

Pentru că intenționez să am un uichend de la extrem de leneș în sus, m-am dus în seara asta pe la mol să-mi cumpăr toată mîncarea necesară ca nu care cumva să slăbesc în următoarele două zile.

 

Ideea mea de azi dimineață a fost un uichend de paste primăvăratice (ceapă verde, ciuperci și roșii  – nu prea primăvăratice, dar îmbunătățesc orice mîncare) căci e ianuarie, deci nu mai merg pastele tomnatice, ca acum două săptămîni. Astfel încît am cumpărat așa:

  • un burețel roz de la sefora (c-am citit despre el pe unul din blogurile lui Miki) pentru întins fondul de ten. E adevărat că eu am un singur fond de ten și nici nu-l folosesc (deși l-am folosit de două ori, cred, anul trecut. Ba nu, acum doi ani, că anul trecut tocmai s-a gătat. Anul, nu fondul de ten. Fondul de ten probabil a expirat, dar nu mă-ncurc eu în detalii), însă (căci tocmai am avut un dar în paranteza anterioară. Vai, ce minunat e să ai mii de paranteze!) mai am și o cremă bb și o cremă de soare colorată și poate și ele se pot întinde cu burețelul. Bine, nici pe ele nu le prea folosesc. Principalul e că acum am un burețel roz despre care am citit pe interneți. Sînt tredi.
  • un șampon uscat cu cireșe pe ambalaj (cînd l-am văzut mi-am amintit că și despre el am citit din blogrolul lui Miki – Mikieei?). Oamenii ar putea zice că mai bine mi-aș spăla părul cu apă decît să folosesc șampoane uscate. Oamenii aceia ar avea dreptate, dar e iarnă și nu doresc să-mi spăl părul tot la două zile (deși acum cred că a ajuns să fie ochei aproape trei. Și cu șamponul ăsta uscat poate va fi ochei chiar trei zile fix).
  • usturoi și roșii uscate. Da, ete fleoșc. Dar n-am găsit ceapă verde și ciuperci (serios, acuma, cum se poate să nu găsești ciuperci la supermarchet?!) așa că, în loc de paste primăvăratice va trebui să mănînc paste iernatice. Eh, tocmai acum cînd s-a-ncălzit vremea și s-a topit zăpada.

 

Deci o seară minunată pentru stocul meu de prostioare cosmetice și nu prea grozavă pentru buzunar, bun simț și intenții culinare. Astfel încît recomand Jeeves and Wooster. Pe iutiub.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Tribulațiuni

  1. Monica zice:

    Weekend placut, Bridget Jones! Sa nu cedezi tentatiei si sa cauti retete de paste cu bureti!

  2. Blog Vienez zice:

    am avut si eu buretel. mi l-a mancat pisica aia mica, stii tu care 😀

Lasă un răspuns

