Se sparie gîndul

Tocmai mi-am dat seama că este o întrebare pe care o văd destul de des pe gudridț – daz dă buc iuz profeniti. La început mă gîndeam că oamenii verificau dacă-s ochei cărțile pentru copiii lor, dar îmi dau seama că unele chiar nu erau pentru copii. Și, oricum, cine spune profanity?! E de-a dreptul înfiorător, cînd te gîndești. Prin cîte pericole trece o persoană habotnică și nu prea inteligentă! Dacă citește o carte care ia numele godului în deșert?! Păi poate nu mai mere-n rai! Nu-i de șagă. (Și asta după ce am citit zilele trecute vreo două postări despre îngrijorarea că o să devină Crăciunul ilegal. Bieții crisciăns, prin cîte trec!)

 

Dar azi am văzut o întrebare nouă: are there questions in the back of the book to use when we have our book club (pe asta n-o scriu în română că mi-i lene s-o traduc) – nu vă țin în suspans, răspunsul este da. Srsly? Păi dacă nu te poți gîndi la ceva ce să discuți la bucclab, de ce să te mai duci la bucclab?! Dar, de vreme ce există cărți cu cuesciăns, se vede treaba că cererea-i mare. E și ăsta un criteriu de a alege cărțile, bănuiesc – dacă are bucclab cuesciăns la sfîrșit, nu ești publicul țintă pentru ea. Bi uarnd!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Se sparie gîndul

  1. Monica zice:

    Generația noastră ar trebui să se întrebe, dacă s-ar putea întoarce în timp cu Goodreads cu tot, are fișate personaje șamd cărțuloiul ăsta?

Lasă un răspuns

