O lană de secară?!

O bănuială îngrozitoare îmi sfîșîie sufletul și-mi întunecă viața: oare sînt eu o holdănă cofildă capitalistă a zilelor noastre? Căci și eu mă plîng de fățărnicia FF-ei la fel cum se plîngea respectivul de ce se plîngea el acolo (am citit-o acum niște ani și nu mai țin minte, țin minte doar că m-a enervat cumplit). Mi s-a-nfipt un cui în inimă și încep să-mi pierd respectul de sine (-le meu, adică de mine). Ah, vai, dacă nici eu nu mă mai stimez atunci cine?! Cînd? Cum? De ce? Am ratat vreun dubluve?

Sper că n-o să am o epifanie și despre cum sînt mica prință sau hoața de cărți sau endăra sau chiar o jană polă sartră care-și disprețuiește bunicul că nu e tovarăș de drum (porcul capitalist! – că tocmai m-am uitat pe gudridț să văd cui i-am mai dat o stea și mi-am amintit de Cuvintele ăstuia). Chiar n-aș mai puteam să-mi arăt fața în public. Sau măcar să mă uit în oglindă, că dacă n-aș scrie pe aici n-ar mai ști nimeni altcineva ce personaje penibile sînt eu și deci m-aș putea preface-n public că nici usturoi n-am mîncat, nici gura nu-mi miroase.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la O lană de secară?!

  1. vio zice:

    mpfuai, postul ăsta e prea cult pentru mine. am văzut că ai marcat nişte ciudăţenii SF leitlii pe gudridţ, de m-a loat cu ameţală şi spaimă şi frică, ca să nu zc gruază. iu gou, gărl! 😀

  2. Zazuza zice:

    lasa, tu, ca vii incoa, iti dam niste vinisor, niste carnita, sa vezi cum iti trec angoasele existentiale! 😀

  3. vio zice:

    aia cu cuiu în imină e cu ceva vîrcolaci? (decît acuma am percutat! :O )

  4. vio zice:

    a, deci decît dacă era de Ag! bine de ştiut! 😀

Lasă un răspuns

