M-am hotărît! Sper.

Dintre miile, milioanele, miliardele de cărți pe care aș putea să le cumpăr am hotărît așa (sper să nu mai adaug că și așa am o droaie):

  • Trilogia gemenilor de care ziceau Ema și Cora (mersi, Cora! Iar Ema zicea că nu e scrisă foarte înflorit, deci doamne-ajută!)
  • Aia cu fiordul veșniciei de care era încîntat Răzvan Zamfirescu (sau oare ar trebui să-mi iau sub ghețar de care zicea Ema? Of, încă nu m-am hotărît?!)
  • Obosit de viață, obosit de moarte. Nu mai știu cine zicea de asta, dar zicea de bine. Cred.
  •  Femeile lui Lazăr c-am văzut pe gudridț că-i place Emei și din descriere pare interesantă (hm, încep să mă-ngrijorez. Am impresia că eu, de fapt, nu-s chiar pe aceeași lungime de undă cu Ema, că ea pare să aprecieze frazele lungi și frumoase și poetice, iar eu vreau fapte, nu vorbe! Și totuși, iată că… Sper să nu mă căiesc, dar cred că pînă nu-mi cumpăr cartea cu pești e-n regulă).

O să-mi pară rău? O să-mi cumpăr mai multe? Cine știe, viitorul e un mister.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la M-am hotărît! Sper.

  1. Ema Cojocaru zice:

    :)) Noroc că am privit și la postările recente, că altfel o ratam pe asta. 🙂
    Daaa… Trebuie să-ți spun o chestie despre mine: îmi plac tot felul de scriituri și subiecte, nu doar frazele lungi și elaborate. Poate că astea au ieșit în evidență din ceea ce am scris pe blog în ultima vreme, dar nu sunt decât o parte din ceea ce apreciez în literatură (e o gamă foarte largă, aș putea zice). Stai liniștită, Kristof are un stil simplificat la extrem, iar prima carte (Le grand cahier) este pur și simplu genială. Aș citi toată viața cărți scrise într-un astfel de stil, dar nu prea l-am întâlnit decât la Kristof.
    Eu zic să alegi Profeții din Fiordul Veșniciei, deși nu am citit-o încă (e prea mare și n-am mai avut timp de lectură, dar m-a atras imediat). Sub ghețar are o atmosferă mai bizară (mai ales în partea a doua) și nu știu dacă îți plac astfel de povești (dar nu are fraze lungi, asta e clar, și are umor, care mie mi-a plăcut mult, mult :D). O poți lua mai încolo dacă încă te interesează.
    Tocmai ce ziceam de Femeile lui Lazăr. :)) Da, un mare da! Nu are fraze lungi și complicate, dar sunt extrem de frumoase (și incisive, pe alocuri), iar poveștile tare interesante.
    Acum nu știu ce să mai zic despre Între cer și pământ… în sensul că nu știu dacă va fi pe gustul tău, pentru că are fraze elaborate, însă limbajul este o minunăție. E cu totul altfel decât Cartea cu pești a lui Gould care, într-adevăr, nu ar fi pe gustul tuturor.

    • doarleguma zice:

      Am văzut c-ai scris la Kristof că are un stil simplu, de aia am și avut curaj să-mi doresc cartea. 😀

      Eh, de cînd am scris postarea s-au mai schimbat lucrurile, logic. 🙂 Mi-am schimbat strategia din mers – mi-am cumpărat Amintirile unei nonagenare, mi-am comandat trilogia gemenilor că-i din 2007 și mi-e frică să nu dispară și am hotărît că o să-mi mai iau cărți de scriitori români că doar cărțile de anul ăsta le găsesc și de Crăciun, ce atîta disperare. După aia am văzut pe blogul tău că ziceai că se epuizează femeile lui Lazăr așa că iar m-a apucat diperarea (am văzut-o săptămîna trecută într-o librărie, sper să mai fie pînă mai ajung pe acolo).

Lasă un răspuns

