Papucii în altă lumină

De cînd am aflat că există pe lume fasciita privesc lumea și încălțămintea ei printr-un alt filtru. Un filtru fasciitic, bineînțeles.

Poate colegii mei care poartă încălțări oribilo-băbești la lucru nu-s doar niște lipsiți de orice simț estetic, poate au fasciită, săracii! Poate colegele mele care poartă crocși nu-s vag idioate, poate au fasciită, săracele!

Și așa mă uit acum pe stradă și la oamenii care poartă încălțăminte băbească. Poate-i dor tălpile, bieții.

Bineînțeles, există pe lumea asta și încălțămite confortabilă care nu-i absolut oribilă, dar să nu ne-ncurcăm în amănunte.

Eu însămi am, pe lîngă încălțăminte confortabilă neoribilă, și o pereche de papuci de oameni de vîrstă mijlocie. Nu păreau chiar așa de deprimați pe raft, dar imediat ce i-am pus în picioare s-a văzut clar – midăl eigi toată ziua. M-au deprimat. Dar dup-aia mi-am cumpărat și și mi-am mai revenit.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Papucii în altă lumină

  1. Monica zice:

    am și eu ȘI ȘI, dar le – am luat culoarea pielii: așa par că merg la pas grăbit (că pentru grabă le- am luat) cu niște catarame pe picior și atât. Bine, și talpa fascistă, sau cum zici acolo sus.

Lasă un răspuns

