Bătrînețile

Sînt convinsă că am mai scris despre ele de cîteva ori, dar am noi motive să mă plîng.

Deci! în urma vizionării unei poze (sau vizionarea se poate doar la film. Și dacă da, de ce?) cu o ființă machiată cu fard și ruj cu strălucitor (nu cu sclipici, ci de alea care lucesc) mi-am dat seama că 1. vai ce vulgar! și 2. probabil că sînt prea bătrînă pentru farduri lucitoare și ce păcat, că mai am din ăla roz, și ce dacă-i expirat, încă nu se comportă ciudat (mi se pare mie sau aici iar rimează? Vai, ce poetă sînt!). Ca să nu mai vorbim de rujuri, de care am vreo două dacă nu chiar trei. Mai lucitoare, așa, că mai am cîteva și din alea mai nelucitoare. Ah, tinerețile noastre lucitoare, unde esteți voi?! Nu că m-aș fi machiat foarte mult la viața mea, dar poate o să vreau de acum încolo, și iată! doar lumea fardurilor și rujurilor mate îmi mai este disponibilă.

O altă dovadă clară de înțelepciune e faptul că nu-nțeleg ce baiuri are tineretul din ziua de azi (bine, și din alte epoci, dar ar fi trebuit să-nvățăm ceva, nu?). Ce-i cu toate frezele astea retardate și cu hainele un pic prea dichisite?! Și bărbi! Pe cuvîntul meu, nu mai există bun simț. Păi dacă tot vor să arate toți la fel, nu mai bine să arate la fel fără nici un efort?! Ce atîta găteală și dichiseală. Eh, maică, în tinerețile mele oamenii își arătau lipsa de creieri și personalitate mai discret, totuși. Sau așa mi se părea mie.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Bătrînețile

  1. ca sa o citez pe Monica: deci cum 😀 ?!

  2. vio zice:

    deci că ca să înţelegem mai bine contecstu tecstului, dădeţi-ne şi noo poza ceia care v-a provocat aceste panseuri foarte gîndituare!!! :>>>

    • doarleguma zice:

      Nu prea mai știu pe unde era poza, Vio, căci aceste panseuri gînditoare mi-au fost proocate mai demult. Dar era o deputată sau ceva de genul. Și am văzut poza pe un blog, că nu-mi amintesc să mă fi dat pe site-uri de știri anul ăsta.

  3. miki zice:

    barbile alea is odioase! io nu’s cum cred junii purtatori (lumbersecsuali cica le zice) ca le sta bine cu asa ceva. Nu m-as pupa cu unu dintr-aia, nici sa fie ultima mea sansa de a fi pupata. La freze nu ma pronunt ca n-am vazut nica special. Inca. Adica cea mai trendi pare sa fie freza cu o bucla tapata in frunte, da’ nu-i chiar nasoala. Adica, ma gandesc ca prin ultimele clase de liceu (acu aproape 3j de ani) purtam o freza cu parul f.scurt pe laterale si ceafa si un breton luuuuung pana la barbie, pieptanat pe-o parte, de dadeam din cap „cacaiicareseferescdemuşte”, ca ne tot venea paru-n ochi :))))

    • doarleguma zice:

      Serios, lambărsecșuăl? Mie mi se par metrosexuali cu barbă urîtă.

      Păi și bucla aia, nu-i destul? Oare cît le ia s-o aranjeze dimineața? Plus frezele alea rase pe margini – parc-ar fi viitori pușcăriași.

  4. cora_ zice:

    o, vai, dar daca ai vizionat suficient de mult poza (pozi sa vizionezi ce vrei tu ca e blogul tau, asa merge :)))) ), inseamna ca esti vizionara, nu? :))))

Lasă un răspuns

