Mai feă leidi (traducere aproximativă)

M-am uitat și eu, ca tot omul, la filmul din titlu. N-a fost acum pentru prima oară, dar nu mai țineam eu minte din tinereți toate amănuntele.

Și am o nedumerire: cum se termină filmul? Se căsătoresc? Și, dacă nu se căsătoresc, atunci cum? Chiar vor să credem că rămîn prieteni? Nu-s convinsă că mai am chiar așa doze de inocență ca-n fragede tinereți, deci mă-ndoiesc. Dar toată chestia se-ntîmpla înainte de primul război mondial (și nici filmul nu-i chiar din vremuri imorale), deci ori se căsătoresc, ori sînt prieteni platonici, nu?! Oricum, m-a-nervat. Ce atîta misoginie pe minut pătrat?! Cum s-a-ntors fraiera aia la el fără măcar scuze formale, dacă nu mai mult? Nu-s eu destul de feminină, probabil.

Și Filadelfia stori m-a-nervat. Ca să vezi de ce înșală bărbații și cum nu-i treaba nevestelor lor! (în caz că nu mai țineți minte – fiindcă le pare rău după tinerețea pierdută și dacă nici n-au fiice care să-i admire necondiționat… Taică, cum să admiri necondiționat după o anumită vîrstă?!)

Și Iț ă oandăful life, deși pe asta am văzut-o mai demult, așa că nu mai țin minte exact tot ce m-a-nervat. În afară de faptul că, deci, dacă nu se mărita aia cu el, ajungea fată bătrînă tristă și speriată de bombe.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mai feă leidi (traducere aproximativă)

  1. miki zice:

    Fata, asa critica de film mai rar! 🙂

Lasă un răspuns

