Ce-am descoperit!

Deci! am descoperit la cursul de băștineză că paginile manualului de antemenționata băștineză îmi pot șterge lacul de unghii de pe! unghii. Căci (aplauze) sînt dată cu lac de unghii.

Adio acetonă, și din aceea cu acetonă și din aceea fără! Am făcut un experiment științific și am aflat că și foile normale A4 funcționează; numai bine, de acum am ce face la lucru.

În aceeași ordine de idei, eu i-am pus cruce lui pe care. Nu în sensul că nu-l mai folosesc, ci în senul că nu-i mai disprețuiesc automat pe care nu-l folosesc, că dup-aia nu mai am cu cine vorbi. Asta e, „pe care” moare, dar lumea merge înainte.

De asemenea, am impresia că în curînd limba română va avea un al patrulea gen, sînt curioasă cum o să-l cheme și dacă va trebui să schimbăm și numele neutruului ca să-i facem loc (poate o să avem neutru masculin și neutru feminin. Sau neutru unu și doi). Și genul ăsta o să ni se tragă de la căpșuni (adică, cum s-ar zice corect, căpșune). Nu ajunge că folosim pluralul greșit, folosim și genul greșit adicătălea o căpșună doi căpșuni. Căci de ce nu.

Acuma-mi dau seama că entuziasmul din titlu e total stupid pentru ultima parte a postării.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ce-am descoperit!

  1. Monica zice:

    Așadar te-au convins și vei învăța băștineza!
    Dar tu ce zici: sunt paginile cărții de vină sau lacul de unghii? Căci, dacă e hârtia, mă tem că inhalezi acetonă fără să știi. Dintr-aceea cu sau fără acetonă, desigur.

    Pe care acetonă nu cred că e bine să o inspiri. Încep o contraofensivă și voi scrie foarte mulți „pe care”, dacă e adevărat ce ai descoperit.

    • doarleguma zice:

      Meh, în ritmul în care mă mișc, uit mai mult decît învăț. Și chiar nu am mult de uitat. 🙂

      Funcționează și cu A4 de la lucru, deci ori are și asta acetonă, ori lucrează forte mai misterioase.

Lasă un răspuns

