Ah, vai, iar mi s-a-ntîmplat

nu știu cum mi se tot întîmplă din astea. Deci: am intrat pe bucdepozitori să văd cît costă aprox (vai, topica asta) cărțile de Barbara Pym (că am aflat că există aceasta și că s-ar putea să fie faine cărțile. Sper să fie adevărat) și: nenorocire! Am găsit două la reducere și, deci, a trebuit să le cumpăr că nu pot să le las pînă înainte de Paști cînd ziceam eu în capul meu că o să comand ceva de pe bucdepozitori ca să mă recompensez că ce cuminte am fost și n-am cumpărat așa multe cărți anul ăsta deși deja-i martie că poate pînă înainte de Paști nu mai îs la reducere (aici nu mai pot da vina pe topică, pricepe fiecare ce poate). Și dacă tot eram acolo, m-am mai împiedicat peste o carte care cică seamănă cu Barbara Pym (vom vedea) plus două cărți pe care aprox le voiam de Paști (că acuma ideea e că nu mai intru de Paști că doar mi-am făcut damblaua). Zic aprox fiindcă voiam o carte de Felicia Mihali (mersi, Cora), dar n-am mai găsit cartea aia așa c-am luat alta, intenția contează. E acceași autoare, deci același lucru.

În afară de asta, sufăr fiindcă nu primesc emailuri lungi și drăguțe de la prietene, dar ce să faci, carma, că nici eu nu scriu prietenelor emailuri lungi și drăguțe, deci de unde să primesc?! Bine, și prietenele mele au vieți la fel de palpitante ca a mea, deci cît de lungi ar putea fi emailurile alea eniuei.

Și în afară de toate cele de mai sus, se gată odată săptămîna asta?! Că eu vreau uichend, m-am săturat de lucru pe săptămîna asta, nu mai vreau.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Ah, vai, iar mi s-a-ntîmplat

  1. adica ce, te plangi ca ti-am scris doar telegrafic ieri :D? pai draga, daca atata a fo scenariu’… 😀

    • doarleguma zice:

      Hihi, nu de tine ziceam, că totși tu mai scrii cîte ceva. Eventual de Vio, care nu vrea să vorbească cu mine, dar, na, poate-nvață pentru școală, să fim amabili. 😛

      Ziceam de prietenele mele din Ro, că m-a pălit dorul de ele. 😦

  2. miki zice:

    Io nu mai cumpar carti, ca am gasit un loc cu ebook-uri free (mocaciunile ma excita la maxim!), plus ca daca nu-s in formatu’ pt. tableta (.epub), am invatat din locul ala cu mocaciuni cum sa transform .doc sau .pdf in .epub So, i’m sooooooo haaaaaaapy!
    Btw, pei atenșăn că mâine-i vineritreișpe. Vă pup!
    P.S. îs in concediu de boala inca, ca sufar dupa alergia la homeopatu ala de rahat care m-o făcut marț
    Vă mai pup o data!

    • doarleguma zice:

      Miki, chiar și cu mocaciuni mi-e frică să-mi iau tabletă. 😀

      Meh, eu nu fac nazuri, vinerea e vineri, deci e bine. Luni 13 mi se pare mult mai grav.

      Sper să te poți bucura de uichend chiar dacă nu ți-a trecut de tot alergia.

  3. cora_ zice:

    Cu mare placere, ce ti-ai luat de Felicia?
    Eu am facut poteca la biblioteca din sat, acum mi s-a pus pe un quebecoaz, Michel Tremblay, sunt la a 4a carte, profit ca nu sunt la scoala. Si-am vazut ca mai au cel putin 10 de el la biblio, deci nu o sa cheltui mult pe carti. De obicei asa citesc, acelasi autor pana la greata. 🙂

    Si mi-am cumparat doar vreo 3 de-ale lui Patrick Modiano (romanele lui sunt subtirele, deci mai ieftine hihihi), ca inca nu mi-e clar daca-mi place dupa primul.

  4. vio zice:

    buey aceasta,
    te-am lăsat cu fun meil nerăspuns? 😀 (f posibel, da mă sipt nevinovată ca o narcisă (!?) :D!
    deci an fo ffff cuminte şi nu am fo deloc (!!!) la conputer zlele astea şi aşa l-am citit şi io pe qebequau de care zice Cora_, yay! :X (mă laud!)
    plus că băi, nu învăţ, am terminat Parenthood şi tragem tare cu Seinfeld, io nuj ce crezi tu, aici tre să facem planu culturalo-telectual, nu ne jucăm!!!! 😀

  5. vio zice:

    ah limba română! am gugălit-o şi eo pe Felicia şi iată ce zice wiki despre domnia ei:
    De asemenea, a predat limba franceză la Beijing, China precum si in rezerva Innu Matimekush (Schefferville) din nordul provinciei Quebec, Canada.
    ia, cine ştie ce e aia o rezervăăăă? :D:D

    • cora_ zice:

      E un lucru trist, un loc in nordul Quebecului (in Nunavik) si in teritoriul liber Nunavut unde locuiesc inuitii care-s unul din popoarele bastinase din Ca. Deci aproape de pol, unde sunt 9,10 luni pe an iarna, unde si vara-i ca iarna, Basescu ar fi surprins.
      Mai exista si rezerve amerindiene in Canada si SUA care sunt teritorii care apartin amerindienilor. „Rezerva” suna ca dracu, da, acesti oameni au insa pensii pe viata de la guvern, desi asta nu poate sa plateasca raul facut de industrializare/ faptul ca ei erau pescari/vanatori si sunt un pic depasti de situatie. Exista multa violenta casnica/alcool/droguri acolo… au multe probleme la care ceilalti inghid ochii. Stim noi cum e cu minoritatile si cum ne facem ca-i integram si pe-ai nostri…
      Ei sunt cei care masacreaza focile, ei zic ca e dreptul lor, noi zicem ca e timpul sa inceteze, of!

      Felicia a predat un an la o scoala de acolo, cel mai dificil an din viata ei, zice ea. E mare cerere de profesori si salariile sunt mult mai mari ca aici (platite de guvern), dar viata e grea, elevii au mari probleme. Ea voia sa faca asta pentru a cunoaste viata de acolo, curiozitate scriitoriceasca, banuiesc.
      Na, am stricat gluma! :))

      • vio zice:

        Cora_,
        io voiam să insinuez că crecă se cheamă rezervaţie în mult e dulce şi frumoasă limba… 😛 Nu rezervă. 🙂
        Felicia zice ce zice într-o carte? 🙂

        • cora_ zice:

          Hahahah, ai dreptate ca e rezervatie, e mai usor „rezerva” ca-n franceza e „reserve”. Si totusi, esti sigura ca nu e acceptat si „rezerva”? 🙂
          In plus se poate ca indienii/inuitii sa fie rezervati si atunci na, traiesc in rezerva.:))))

          Cum adica „zice ce zice intr-o carte”? Nu stiu daca a zis in vreo carte (daca si-a scris biografia trebuie ca mi-a scapat), mi-a povestit la o cafea. 🙂

  6. Anne zice:

    Legu, n-am mai scris de mult – dar sa stii ca dau in continuare (regulat) pe la tine.
    xoxo
    Anne

  7. vio zice:

    @Anne,
    tu mergeai în concedii egzotice? 🙂 Bine-ai revenit, mai zi-ne pe unde ai mai fost! 😀

    @Legu,
    tre să mărturisex că mie Barbara Pym îmi sună a Sandra Brown. decît după nume, că alfel nu ne cunuajtem. 😀

  8. Io gasesc aprox ca ai un stil tare misto, dar nu stiu cum sa zic chestia asta mai pe indelung ca pe scurt char as sti s-o scriu, numai ca io nu am chef acum ca tre sa lucrez si pe la blogul lui al meu si cand tre sa lucrez nu mai am timp sa o scriu pe scurt, tre s-o lungesc cat de lung se poate, dar chiar gasesc ca ori pe lung si ori pe scurt e tot aia, m-am uitat pe blogul tau si mi-a placut misto-ul ca gasesc ca lumea chiar asa tre a fie sa vorbeasca la misto si sa se veseleasca numai cat poate ca vine o vreme cand nu se mai poate veseli decat aprox. Succes!

  9. blo zice:

    io nu tzam scris, ca nam tinp de meiluri, da? nici mie numi scriu meil, ca scriu destule la servici.

    hai ca-mi scrantesc creierii incercand sa nu pun cratime, da-i fun! :))

  10. Imi place atat de mult cand reusim toate prietenele sa ne facem timp si sa ne strangem sa vorbim tot ce ni s-a intamplat in ultimul timp. fiecare are cate o povestioara amuzanta! :-))

Lasă un răspuns

