Cu pisici (pe bune. Aproape)

Și mă mai îngrijorează o chestie, cred că ține tot de vîrstă. Am primit cadou de oarecum curînd niște decorațiuni vag folositoare cu pisici. Chestia asta mă înspăimîntă de-a dreptul, căci care-i ideea?! Devin o doamnă bătrînă cu pisici? O să am o casă plină cu decorațiuni cu pisici primite de la „prieteni”? Păi ce prieteni îs ăia dacă nici măcar nu-și dau seama că mie nu-mi plac decorațiunile cu pisici, mie-mi plac pisicile. Plus orice cam alte chestii pufoase, că nu discriminez. Și mai ales căței. Și azi am văzut o poză superdrăguță cu un pui de leu. Dar ce să fac eu cu decorațiuni de metal sau plastic?! Alea nu-s pufoase.

Dacă e să fie decorațiuni, să fie cu Mașa și ursul. Păi nu? Păi da!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cu pisici (pe bune. Aproape)

  1. io zic sa te ingrijorezi doar daca prietenii vor alege sa iti faca vreodata cado’ un pui de leu…

  2. miki zice:

    Io zic sa nu te-ngrijorezi, atata timp cat mai ai prieteni care-ti fac cadouri 😉

Lasă un răspuns

