Bătrînețe, haine grele

Pe lîngă tendința de a saluta veselă dimneața-n lift, am observat că mai am o problemă. Problema asta am remarcat-o doar de curînd, dar e foarte îngrijorătoare. Parcă nu mă mai deranjează așa de tare cafeaua. Adică pînă acum mai beam cîte una înaintea unei ședințe plictisitoare ca să nu-mi pice ochii-n gură, dar, de curînd, am obs (se citește obîsî) că încep să-mi doresc cîte o cafea pentru gust (sau poate mai degrabă miros – care mi-a plăcut întotdeauna, dar pînă la vîrsta curentă a senectuții nu eram dispusă să trec peste gust pentru asta). Bine, nu o cafea de la lucru, bineîneles, ci una scumpă de la nu știu ce cofișop sau cum i-o zice. Cu mult lapte și, eventual, și caramel, dar orișicîtuși, cafea, nu cioco caldă. Trendul (de ce se zice în tendințe și nu-n trenduri? Că doar tendință e un cuvînt mai românesc decît trend) acesta mă îngrijorează.

E grav?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Bătrînețe, haine grele

  1. Monica zice:

    aia ce poftești tu nu e cafea, e un desert care conține ȘI cafea. dar producătorii de cafea sunt mulțumiți și de consumatori ca tine:) și mai ales distribuitorii.
    eu tocmai ce am o perioadaă în care nu-mi place la nebunie cafeaua. și sufăr:)
    trendul tendințelor sau tendința trendurilor trebuie să dispară. unde e moda? unde e voga?

  2. cora_ zice:

    Si bunica a devenit bautoare pe la vreo 80de ani, cand s-a mutat cu mama. Inainte bea rar si punea intotdeauna apa, ca nu-i placea gustul. Deci eu cred ca nu e grav, mai ales daca nu te dor articulatiile. 🙂
    Eu, carele eram bautoare de cafea la ibric, am trecut la latte-uri sau habar nu am cum se cheama, dar e expresso lung+lapte facut la chestia aia de la expresso de facut lapte, na explicatie! 🙂 Si ma doare si-un genunchi. (e corect genunchi? ca nu sunt sigura).

    ps- Monica, citeste la postul dinainte.:)

    • doarleguma zice:

      E corect genunchi, dar nu știu dacă mă consolează comparația cu bunica. 😀 Și, vai, trebuia să lungească cu lapte; cu apă e foarte trist și nu-mbunătățește gustul.

      • cora_ zice:

        „nu știu dacă mă consolează comparația cu bunica”.
        De-aia nici nu ti-am spus ce s-a intamplat mai tarziu cu bunica, da’ creca n-a fost de la cafea.:))) Citeam undeva (vai, tre’ sa caut) ca bautorii de 3 cafele pe zi (!!!!) se bucura de nu’sh ce „beneficii” dpdv al sanatatii. Da’ ma intreb daca mai au timp sa le traiasca. loool.
        Vai, am fugit la scarbici, incepem sa devin morbida. 🙂

  3. blo zice:

    eu beau la serviciu, ca-mi trebuie ca sa pot tine ochii deschisi cat implinesc planul cincinal.
    doar ca baba care o face, e din ce in ce mai ramolita, si uita cata cafea pune. in mod normal trebuie sa-i mai pun apa, ca altfel ma ia cu palpitatii si urcat pe pereti :))
    mirosul cafelei mi-a placut dintotdeauna, dar am avut vreo 15 ani sau chiar mai mult, in care n-am baut. m-am re-obisnuit de cand lucrez la firma asta, ca fac un job atat de interesant, incat mi-ar trebui si scobitori sa-mi tina ochii deschisi, pe langa cafea :)))

Lasă un răspuns

