Ceaiuri (postare vulgară, nu citiți)

Deci te duci în bucătărie, deschizi sertarul cu ceaiuri (clar, nu vorbim de bucătăria mea, sertarul meu și ceaiurile mele) și vezi: cireșe cu iaurt, căpșune cu frișcă… (adică … înseamnă și ce o mai fi, că mai sînt și altele de genul) și te gîndești ‘ai de plua mea! ce gust or să aibă astea! Eh, plua! Nici vorbă. Au gust de ceaiuri. Vai ș-amar.

Așa că m-am gîndit la o rețetă de ceai de cireșe cu iaurt, căpșune cu frișcă șamd care să aibă gust corespunzător și iată: beți un ceai oarecare (de tei, de exemplu) și dup-aia mîncați iaurt în care ați zdrobit niște cireșe sau frișcă în care ați zdrobit niște căpșune. Dar să beți întîi ceaiul, că dacă-l beți dup-aia rămăneți cu gustul de ceai, și ce-ați făcut?! Nimic.

Poate mă fac blogăr culinar.

Scuzați vulgaritatea, am citit un blog de băiat și m-am molipsit.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ceaiuri (postare vulgară, nu citiți)

  1. miki zice:

    Asta-mi aduce aminte de vremurile dinainte de ’89 cand şi pe la crâşme se purta comerţul condiţionat. Drept urmare, puteai avea o placută surpriză ca la o halbă de bere să ţi se impună şi o farfuriuţă de cireşe =))

Lasă un răspuns

