La mulți ani!

Că tot veni vorba.

Eu mă bucur de prima răceală pe anul ăsta (sau poate a doua – nu mai țin minte dac-am fost răcită de anul nou). În afară de asta (și altfel, cum zice Cora), m-aș bucura de niște uichenduri lungi dacă le-aș avea, dar nu le am, așa că nu mă bucur.

Acuma că n-am interneți acasă (m-am gîndit că numa’ bine – economisesc timp și bani!) ne-am gîndi poate că citesc mai mult și dorm mai mult. Dar nu-i chiar așa – dorm un pic mai mult și citesc un pic mai mult dar! – acuma mă uit la ce filme am pe varii dividiuri și pe hardul extern.

Și uite-așa ucid cu mintea tainele ce le-ntîlnesc în calea mea. De exemplu – m-am uitat la Craii de Curtea Veche și vai! ce adolescentini și misogini erau, oare așa era și cartea? Va trebui s-o recites să văd dacă-i mai dau cite stele i-oi fi dat pe gudridț. Și unchiul Vania – ce frustrat ridicol! Sau poate doar în interpretarea de pe dividiul meu? Trebuie să recitesc piesa să văd.

Acuma mi-e și frică să mă mai uit la ceva. Dar! cică citesc cartea aia cu filme, deci ar trebui să am interneți (sau, cum m-am gîndit într-un moment de rătăcire, să-mi cumpăr dividiuri, poate o las mai moale cu cărțile și-ncep cu dividiurile, n-ar fi frumos? Adică stupid) că măcar filmele rusești mai vechi le găsesc pe iutiub că rușii nu-s chiar așa porci capitaliști încă.

Deci am o dilemă. Cel puțin una!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la La mulți ani!

  1. vio zice:

    băi, deci am venit să întreb dacă se mai ţine blogu ăsta şi era să-m cadă piţa din gură cînd am văzut că ai scris, că nici măcar agregatoru lu Suzii nu te vede! :O
    no măcar bine că eşti culturală. da aş vrea mai mult scrieţ băieţi scrieţ orce numa scrieţ! care tu să te revolţ că adică de ce numa băeţii să scrie???? 😛
    a, ghet uel sun!!

  2. cora_ zice:

    Io n-am nimic important de zis, da’ am timp liber, asa ca de ce nu?
    Unii sunt platiti si spun prostii, deci La multi ani! (asta cu plata e ca m-am apucat de citit stiri politico-economice, eram nestresata). :))))

    ps- legu, e extrem de „conceptual” mesajul tau de mai sus, imi place.:)))

    • doarleguma zice:

      PS: Ioi, ce mi-a făcut iahuul! Mi-a văzut tot internetul adresa! Oare acuma o să primesc și mai mult spem decît de obicei?!

      La mulți ani, Cora!

      • cora_ zice:

        n-ar trebui, daca toti „uamenii de bine” au facut ca mine, l-au vazut si-au avut grija sa nu-l retina, nefiindu-le destinat.

        • doarleguma zice:

          Cora, păi probabil că tu oricum îmi știi adresa de imeil. Ca și celelalte persoane care dau pe aici. Mie mi-e frică de progrămelele care se dau pe net să caute adrese de fraieri să abiă pe cine spemui. Dar vom trăi și vom vedea dacă am avut noroc ș-am scăpat. 🙂 Deocamdată niveul de spem e normal.

Lasă un răspuns

