Și așa

Titlul postării ăsteia trebuia să fie „La țară, în gara mare din Budapesta”, dar, cum n-am scris-o înainte de Crăciun, s-a fîsîit.

 

Oricum, o să menționez că era să mor de foame în gara principală a Budapestei pentru că e ca la bună-mea-n sat – numai ABC-uri și chioșcuri la care nu poți plăti cu euri sau cu card. Ba cred că la bună-mea-n sat aș fi putut plăti cu euri dacă chiar voiam.

Există și un restaurant care acceptă carduri, dar dacă n-ai timp între trenuri decît de-o pungă de pufuleți tre’ să faci rost de forinți. Eu n-am făcut așa c-am răbdat foamea pînă acasă. Și de atunci mănînc întruna (aș putea da vina pe Keleti pu, dar nu dau, că știm noi că nu de-aia mănînc eu prea mult).

 

Dar am recuperat la toate capitolele, nu numai la mîncare. Mi-am cumpărat și cărți!

 

Sfîrșit fericit (adicătelea hepi ending)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Și așa

  1. miki zice:

    All’s well that ends well, vorba lu’ nea Bill Shakespeare 😉
    Deci, sarbatoresti in sanul familiei, nu? Hai, lamultiani 2015, ti pup si sa petreci bine :-*

  2. Monica zice:

    N-aș știut eu că treci prin Keleti pályaudvar, că te trimiteam la vecinul meu din copilărie, Attila cel cu șoricarul Tomi. Vindea într-un buticaș din gară, prin anii 90, poate mai era și-n noaptea cu pricibna și poate îi plăteai în lei. Poftă bună în continuare! (tocmai ce iau un aperitiv în așteptarea petrecerii). ce cărți? An nou fericit! Gata, recepție!

    • doarleguma zice:

      Cărțile le-am pus pe gudridț să nu uit cumva că le-am luat. 🙂 Și pe unele le-am și citit, dar pe altele a trebuit să le las acasă că n-am mai avut loc în bagaj (alcoalele au avut prioritate, căci ori sîntem bețivi ori nu mai sîntem!).

  3. din cauza ta sa stii ca am vazut la foc continuu Orange is the new black si House of cards :D. asa, si deci cum is sarmalele alea de acasa? 😀 La multi ani, Legule!

Lasă un răspuns

