De rerum natura vegetabilium

Zice gugăl translaeit, dar nu știu cît e de fluent în latină.

Cred că m-am mai plîns de asta, dar mă voi repeta, căci nu mă-mpiedică nimeni.

Îmi amintesc vag de prima oară cînd am realizat că mă năpădesc lucrurile. Lucram de cîțiva ani, poate, nu mulți că n-aveam un salariu absolut fabulos (încă n-am, dar să trecem peste), și mi-am dat seama de faptul că aveam prea multe lucruri. În tinerețile liceistice, măsuța de cafea din camera mea era goală în majoritatea timpului și asta era ochei că oricum nu beam cafea. Dar cu timpul s-au strîns pe ea tot felul de cosmeticale și cărți și asta m-a deranjat deși continuam să nu beau cafea. Simțeam că nu mai încap în propria cameră și că-n curînd urma să fiu data afară din ea de lucruri. Și nici dulapul nu stătea mai bine – de unde nu era nici pe jumătate plin în liceu, la nici 10 ani după era aproape plin.

Și atunci m-am mutat în altă țară într-un apartament cu două camere să am loc de lucruri inutile. La început dulapul (mai mare ca cel din liceu) nu era plin, deși nu era nici gol. Pe mașina de spălat n-aveam nici o cosmeticală, și nici pe birou nu aveam tot felul de feșteli. De rafturi de bibliotecă nici nu mai vorbim – încăpeau toate cărțile pe care le adusesem cu mine pe o măsuță (în teancuri măricele, dar orișicîtuși). Acum – să nu mai vorbim. Vă dați seama cîte o să am de împachetat cînd (căci nu mai e dacă) mă mut?!

Mi-e milă de mine. Ce bine era cînd n-aveam bani! Ău, ueit. Totuși, să nu exagerăm. Azi am citit un articol despre cum vine următoarea criză. Parcă n-aș vrea să ajung nici chiar așa de fără bani. De ce nu pot eu să-mi string banii pentru călătorii sau zile negre în loc să-i cheltuiesc aiurea pe prostii?!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la De rerum natura vegetabilium

  1. miki zice:

    Pentru ca asa suntem noi, femeile, slabe! Si in plus, avem nevoie de lucruri mici care sa ne faca placere si sa ne alunge spectrul depresiei. Depresia poate fi data de orice: de la vremea nasoala, la cafeaua/ceaiul naspa, rochia care sta cam şui, ciorapii care s-au rupt…

  2. tu, noi aveam la inceput doar un sifonier cu 3 usi in care ne incapeau hainele amandurora, inclusiv alea de iarna. acu am carat un camion de la locatia A la locatia B :o!

Lasă un răspuns

