Cîte fițe am în cap?

Da, se face că eram eu în Ro și mă gîndeam să-mi iau reviste cum fac de fiecare data cînd sînt în Ro, să se bucure și suflețelul meu pițipongesc. De data asta mi-a picat în mînă (că n-am preferințe – oricum n-aș tine minte de la o ocazie la alta), printre altele, Harpărs Bazar.

Așa. Și, cum mă uitam eu la poze cu reclame de fițe, am ajuns la un articol despre uichendul perfect pentru toamna asta. Și anume Viena, care eu oricum mă gîndeam c-ar trebui să mă-ntorc pe acolo să mă dau și prin muzee, nu numai pe străzi și prin librării. Și-ncepe frumos – Joan Miro (cu accent pe o), Claude Monet, Diego Velazquez (cu accent pe a – chestiile astea le copiez din revistă, nu știu eu din capul meu) și Henri de Toulouse-Lautrec (ce chestie că franțuzii n-au accente – sau n-o fi știut revista?). Și apoi trece la esențiale pentru uichend (căci nu poți să te duci oricum, nu?!), prima chestie fiind un mantou brunelo cucineli de 13.350 lei. Bine, pa!

Deci mi-a trecut orice fiță. Nu mi-a mai trebuit nici vienă, nici berlin, nici măcar un vroțlav. Las’ că stau eu acasă și pun banii la ciorap, maică.

Bine, vorba vine. N-am pus un ban deoparte, dar măcar nu-i cheltui pe excursii drăguțe, nu? Hm, asta nu sună bine. Mai încerc o data: în uichendul ăsta mă duc în parc aici la mine-n sat și cheltui maximum 20 de euri pe zi. Asta parcă sună mai bine, deși 20 de euri-s bani, nu glumă.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cîte fițe am în cap?

  1. vio zice:

    ma scuz ca ma bag si io in zeama, da ciorap ai? ca io ma gindez uneor ca puate de aia am dificultats cu strinsu banilor, din cauza de ciorap!!!

  2. vio zice:

    nu va suparati, blogul asta se mai tine???

  3. blo zice:

    asta vroiam sa intreb si eu. stam la coada degeaba? se mai baga ceva, sau nu? 🙂

    • doarleguma zice:

      Blo 🙂 Tu ai timp să scrii că doar n-ai decît doi copii, dar eu trebuie să mănînc toată mîncarea din lume!

      Uau, acuma-m văzut c-a scris Suzi! Mă duc să citesc și poate m-oi simți și eu inspirată, în sfîrșit…

Lasă un răspuns

