La televizor

Da, și televizorul stă în calea zenificării mele. De exemplu, Outlander. Da, poate nu știați că există, dar există. Ieri am văzut cartea într-o librărie (da, există și cartea și e anterioară serialului) și, normal, am deschis-o la sfîrșit să văd cum se termină. Pe baza celor cîteva fraze pe care le-am citit pot să spun că e un romens punct. În serial chestia asta nu era așa de evidentă, mai degrabă din cauză că-s eu o naivă care-și zice „nu, nu se poate” decît fiindcă e o realizare artistică extreme de subtilă. Dar aseară m-am uitat la episodul cu nunta și (poate influețată și de ce-am aflat în librărie) m-a enervate la culme. Chiar a fost mai enervant decît precedentele, pe cuvînt de onoare.

Așa că azi m-am uitat la Scorpion (care-i un alt serial, în caz că nu-i evident și poate nu-i). Cred că fac urticarie la hăumlend sechiuriti (de asemenea, mi se pare sinistru faptul că există. În tinerețile mele, maică, nu era așa ceva, se descurca efbiaiul singur). De asemenea, să știți că e greu să fii geniu că ai probleme emoționale (nu ca negenialii. Bine, poate așa-i, nu cunosc nici un geniu, ce-i drept) că dacă merge-n sus aichiuul înseamnă că merge-n jos ichiuul, e ca o balanță, așa. Dar totuși, chiar dacă ești geniu o să apreciezi chelnerița sufletistă cu aichiu mediu căci are ichiu peste medie (hm, oare aichiuul e sub medie atunci? dacă e ca o balanță chestia) că-n pat contează sufletul, nu inteligența. Păi nu?

În afară de asta, există un top coat (e un lac transparent care se dă peste lacul normal ca să-i mărească rezistența sau ceva) matifiant și eu am un exemplar! Da, mă simt foarte sofisticată și mă-ntreb dac-ar fi cazul să-mi iau un lac foarte lucios ca să-i văd efectul uluitor. Uite luceala, nu-i luceala!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la La televizor

  1. cora_ zice:

    Sa mor daca am priceput penultima fraza din penultimul paragraf(daca e sa fiu sincera nu prea am priceput paragraful tot) dar o pun pe seama faptului ca e 11;30(pm) trecute fix, mai ales ca intra in discutie aiq’u si na, n-o sa admitem asa direct ca ni s-au ruginit neuronii.

    In alta ordine de idei, cred ca e absolut necesar un asemenea lac, da. Oare poti sa-l pui direct pe unghii? 🙂

    • doarleguma zice:

      Cea cu balanța? Așa ziceau în serialul cu pricina în care toți genialii erau cam autiști. De aia erau autiști că erau geniali. Oare și invers e valabil?

      Cred că cel mai bine-i să te dai cu-n base coat înainte. 😀

  2. miki zice:

    Tocmai mi-am luat „Sub dom” si tare-s tentata sa ma uit la sfarsitul celui de-al doilea volum sa vad cum se termina, ca parca nu mai am rabdare cu Under the Dome-ul lor pe sezoane :p
    Si da, certific ca esti toata trendy cu lacu’ ala de care io n-am. Da’ am de al’lant! 😀

    • doarleguma zice:

      M-am uitat și eu un pic la sub dom, dar m-a cam depresat așa c-am zis că renunț. Să-mi zici și mie cum se termină să văd dacă merită să mă uit în continuare (dacă are hepi end, păi ce facem aici?!). 🙂

  3. vio zice:

    da deci ce-i aia aiqiu si ce-i aia iqiu si io de care am si cit si mai ales unde le tin???

    • doarleguma zice:

      Coeficient de inteligență și inteligență emoțională. Le ai sigur că te-am văzut folosindu-le, dar nu știu unde le ții – ale mele-s în baie, lîngă periuța de dinți.

Lasă un răspuns

