Ce vreau eu să mă fac cînd oi fi mare

Mi-am dat seama acum ceva vreme, dar n-am scris pe loc şi dup-aia a trebuit să scriu postarea aia cu umiditatea multă. Şi după aşa postare, mi-a fost ruşine să mai zic. Eh, acum e şi mai naşpa, căci, dacă atunci cînd am avut revelaţia mi-am zis că poate nu-s aşa de departe de deziderat, pînă acum am avut vreme să-mi dau seama că-i vai de capul meu şi-n vecii vecilor n-o să-mi ating ţinta.

Dar cu să devin eu zenă cînd:

  • mă irită vremea (acum toamna de aici versus vara din Ro. Mi se pare foarte nedrept);
  • mă irită oamenii care zic că românii sînt cei mai aşa şi pe dincolo (numai chestii negative, normal). Da, mă, da, dar nu numai românii, ci toţi oamenii;
  • mă irită oamenii care zic că numai în Ro aşa şi pe dincolo (numai chestii negative). Aşa să fie oare?! De asemenea, cei care-l iau prea-n serios pe Boia fără să-şi extindă cinismul nou găsit la toată Europa, dacă nu la toată lumea. Ce fras, doară nu numai Ro e aşa şi pe dincolo?!;
  • mă irită oamenii care zic că (bagă ce zodie se aplică) sînt aşa şi pe dincolo. Pe lîngă faptul că măcar juma din zodii sînt, de exemplu, încăpăţînate, sigur e vorba de magie şi nu de genetică? Sînt o (oarece) tipică, evident. Sper să mă pot abţine şi să nu muşc de nas următoare persoană care mă ia cu din astea;
  • mă irită oamenii care se dovedesc a nu fi exact aşa de încadraţi pe cît îmi imaginam în stereotipul în care i-am băgat eu. Adică dacă eu mi-am imaginat că eşti un prost făţarnic pe care nu-l deranjează inconsecvenţa, de ce trebuie să arăţi că nu-i chiar aşa?! Ce, acum nici să operez cu stereotipuri nu mai pot?

Doctore, e grav?

LE: Am uitat să menţionez, dar sesubînţelege, că oamenii care mă irită la punctele doi şi trei sînt români, nu naţionalităţi întîmplătoare. Logic.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ce vreau eu să mă fac cînd oi fi mare

  1. Monica zice:

    ȘI totuși, cineva o fi început cu generalizările, altfel cum s-ar ocupa o vastă categorie de persoane să îi meargă pe urme?
    Și un alt „și totuși” (vezi că mi-am pus o mască de argilă pe față, dacă mă muști de nas rămâi cu mâl în gură:):deși există frumuseți în toate zodiile, acum că a fost ziua unei cunoscute mi-am dat seama că toate, dar absolut toate doamnele și domnișoarele născute în zodia Fecioarei pe care le cunosc eu sunt frumoase! Să fie de la fapul că mamele lor au mâncat ceva anume vara de dinainte să le nască? Trebuie să investighez cu persoane născute în emisfera sudică.
    Te las, abia am scăpat de un elefant uriaș pe care l-am purtat pe cap toată ziua. Jos migrenele! Sus veselia!

    • doarleguma zice:

      Eu n-am nimic împotriva generalizărilor (vezi pasiunea mea pentru stereotipuri), dar să fie din alea cu care-s de acord. 😀

      Cît despre fecioare, am o prietenă care se încadrează, cred, și e frumoasă. Hm.

Lasă un răspuns

