Absolut îngrozitor! Ar trebui să fie ilegal!

Să vedeți ce mi s-a întîmplat: m-am dus și eu, ca omul, să-mi cumpăr zeamă pentru lentilele de contact. Ș-am intrat în prima farmacie (era să scriu librărie, uișful f(s? oldiz bat goldiz)inching, deși și farmaciile îmi plac că au creme hidratante) și am luat ce mi-a dat doamna (ah, vai, am trecut de vîrsta cînd puteam spune tanti. Acum sînt o tanti eu însămi) de acolo.

 

Dar cînd am ajuns acasă, șoc și oroare! Vai mie, de ce mi se-ntîmplă mie chestii din astea? De ce nu ne protejează guvernul de asemenea înfiorătoșenii? Și UE nu mai bine ar reglementa zemurile pentru lentile de contact decît dimensiunile castraveților (că asta mi-a venit. Și bicarbonatul de sodiu sau ceva de genul din mici, dar parcă la aia au renunțat, deși castraveții pot da o turnură vulgară postării, ceea ce nu-mi doresc).

 

Deci: în loc de o zeamă normală am primit ceva cu un dispozitiv extraterestru pentru neutralizat soluția (uat?!) și o foaie cu instrucțiuni care mă confuzează și mă înspăimîntă maxim. Mi-e frică s-o folosesc că s-ar putea să-mi ardă ochii. De asemenea, ce-i aia soluție salină sterilă și cum se spune asta în băștineză? Și se poate cumpăra de la farmacie (iar era să scriu librărie. Of, ș-am sărit de 300 de cărți necitite)?

 

Mă confortează gîndul că, dacă totuși mă hotărăsc s-o folosesc, se va termina repede, căci trebuie să umplu recipientul extraterestru de fiecare data.

 

Copii, voi să nu faceți ca mine! Uitați-vă ce cumpărați, căci iată ce lucruri înfricoșătoare și periculoase există pe lumea asta!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Absolut îngrozitor! Ar trebui să fie ilegal!

  1. Monica zice:

    Uite de aia mi-e frică mie de lentilele de contact! Apropo oare dacă îți dă cineva un pumn în ochi se sparg în mii de cioburi?

    • doarleguma zice:

      Ochii? Da, mai ales dacă-i îngheți în prealabil. 😀

      • Monica zice:

        vizualizez! (ai văzut ce haos a ieșit din puținele cuvinte pe care l=am scris, dacă n-am pus virgule? eu am văzut ACUM:)
        Uite ce frumos explică MIki, ai făcut bine să pui întrebarea. Mi-am amintit cum am cerut eu lacrimi artificiale la farmacie, în Franța. și am primit ceva care funcționează, dar zău dacă n-aș curăța bordul mașinii cu soluția aceea siliconică a cărei compoziție am aprofundat-o doar după ce i-am citit kilometricul prospect.
        Nu mai cumpăr ce-mi recomandă farmaciștii, chit că nu sunt simpli vânzători nici ei.

        • doarleguma zice:

          Hihi, și eu mi-am luat zeamă din aia de pus în ochi de două ori (la recomandarea oculiștilor, nu a farmaciștilor, dar tot degeaba) și tot de atîtea ori am și folosit-o. Noroc că n-am ochi gingași.

          • Monica zice:

            Ei, am gasit eu una excelenta, la recomandarea oculistului, nu am nimic impotriva ei. Aia pe baza de curatitor de mobile era luata in regim de urgenta, batea vantul si-mi uitasem lacrimile la roma(zi ca nu suna poetic!)

  2. miki zice:

    Ueităminăt, că ştiu io despre ce-i vorba: deci soluţia aia-i cea mai bună pen că curăţă mai bine decât ailaltă, dar tre să laşi lentilele minim (vezi tu acolo câte) minute, că al’fel nu se neutralizează şi te ustură ochii (nu-i AOSept?) În schimb, dacă ţi se pune un răhăţuş/ceva pe lentilă, nu poţi spăla lentila cu soluţia asta. Aşa că, cel mai bine e să cumperi data a-viatoare numa soluţie normala ca Solo Care, ReNu sau alea de la Sauflon (eftine si bune-All in One, Comfort Vue). Dupa cum vezi, n-am scapat ocazia sa ma dau desteapta!

    • doarleguma zice:

      Păi, Miki, cum e mai bună dacă nu curate prostiile de pe lentile? Da, cred că-i AOSept și nu-nțeleg de ce există. Adică eu am cumpărat-o calmă, că m-am gîndit că toate-s la fel. De unde să știu de asta?! Deci tu știi cum se folosește?

      • miki zice:

        Fata, io am zic ca-i mai buna pentru ca curata depunerile de pe lentile, insa n-o poti folosi in timpul zilei daca vrei sa clatesti un pic ca ai o scama, o geana… In cutiuta aia e un fel de carbune neutralizant care face sa barboteze solutia printre lentile si asa le curata mai bine decat aia pe care o pui peste lentile si o lasi peste noapte sau doar clatesti lentilele cu ea. Avantaje si dezavantaje :p
        Am avut solutie de aia ca, deh, port lentile de contact de 19 ani si am avut solutii (si lentile) de tot felul, asa ca-mi da mana sa dau sfaturi nesolicitate =))

        • doarleguma zice:

          Miki, și termin repede soluția asta? Că eu așa trag nădejde dacă tot m-am pricopsit cu ea. Și ce-i soluția aia salină cu care trebuie curățate diverse?

          • miki zice:

            Pai, o termini in functie de cat de multa ai cumparat :p Io cumpar de obicei şip mare, să-mi ajungă vreo 2 luni jumate (de 360/380 de ml.)
            Solutiile saline sunt mai toate solutiile de intretinere a lentilelor de contact, mai putin alea de tipul celei cumparate de tine =))
            Lacrimi artificiale bune am luat io din Gr., eftine (5 ioro s-un pic) si bune :Refresh (facute in tara lu’ Siuzi)

            • doarleguma zice:

              Şi-a mea-i mare. sper totşi s-o gat repede. Am şi d-aia normală. Nuprea înţeleg de ce s-a inventat asta jmecheră dacă trebuie spălat dispozitivul extraterestru cu de-aia normală, dar cred că am eu mintea prea simplă. 🙂

              Folosesc din asta salină de patru ani şi nu mă pot plînge. Acum sînt curioasă ce poate face aialaltă aşa de extraordinar.

        • vio zice:

          Miki,
          vezi că legu a zis să nu-i mai spunem fată, decît duamnă sau tanti de acuma! 😀 :*

Lasă un răspuns

