Brusc și dintr-o dată

Ieri dimineață m-am trezit cu un sfert de oră mai tîrziu decît intenționassem și, deci, în ultimul moment posibil ca să ajung la lucru în mod decent (dușulită și cu dinții periați, adică). Și, fără alt preambul, m-am pus în fața oglinzii să-mi bag lentilele-n ochi. Dar, ce să vezi? Ce să vezi?! Ochiul stîng era cu mult mai mic decît ochiul drept! Sau poate ochiul drept era cu mult mai mare decît ochiul stîng, depinde cum privim problema.

 

Oare tot timpul e așa și creierul meu reușește să mă păcălească dacă nu-l iau pe neașteptate cu un trezit brusc? Oare chiar sînt o pictură de Picasso, cum zicea Hapsi? Sau numai cînd dorm?

 

Noroc că-s o cochetă și mă machiez. Cred că nu m-am lăudat încă cu fondul de ten spumă (mousse, adică) pe care mi l-am luat de la Inglot prin mai sau iunie, cine mai știe. L-am și folosit de două ori, nu l-am luat degeaba. Deci cam o data pe lună, dar nu la iarnă că e prea închis pentru tenul meu invernal.

 

Dar! mi-am mai luat și o cremă colorată (tinted, cum ar veni) cu protecție solară și pe aia o folosesc aproape de fiecare dată cînd e soare. Altă dată cînd e soare folosesc o cremă necolorată – sau oricum, necolorată în maro, că arăt de parcă m-aș fi dat cu var. Poate dacă-mi luam varianta ușoară (legere) nu aș fi arătat așa, dar de unde era să știu eu care era diferența între ușoară și neușoară? Oi ști de-acu’ ‘nainte.

 

E adevărat că nu există nici o legătură între vopseaua maro și variile mărimi ale ochilor mei, dar viața e grea, nu le putem face pe toate.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Brusc și dintr-o dată

  1. miki zice:

    Legu, chestia cu oq e permanenta sau te-o fi tras vreun curent? ca parca nu-mi vine să cred ca e vizibila diferenta (chiar daca ea exista la fiecare din noi) fara o afectiune, ceva. Daca esti lentilista, poate ai facut o forma usoara de conjunctivita si atunci baga picaturi oculare cat stai acasa cu bicla pe nas. Sante!

  2. vorba lu’ maica-mea: legu, dar ce talend ai de a hiperboliza 😀

  3. vio zice:

    Phii, mi-am luat o cremă de faţă de la dm care zicea 7 în 1, oa ce tare. Pentru efecte spectaculoase, dă-te de doo ori. M-am dat. Mi-a plăcut aşa cum arătam, era o cremă colorată!!! În capul meu, eram direct de la Holiud. Cînd m-am uitat într-o oglindă într-un magazin, n-am mai fost aşa de splendidă, cu tot datul de două ori, nişte părţi pe la nas rămăseseră neacoperite şi arătam într-un mare fel. Acasă, de data asta cu lumina puternică aprinsă, am constatat că şi pe unde se termină faţa şi începe chica, aveam aşa jumate de deget mult mai deschis la culoare decît restul feţei.

    Plăcerea maximă a venit la demachiere (demachiAre??), cînd, după ce m-am spălat cu nuj ce special normal, am mai folosit vreo x (4?) dischete demachiante şi tot mai aveau culoare pe ele cînd m-am plictisit şi am renunţat. Plus că şi demachiată mi s-a părut că am aceeaşi culoare pe figura-mi minunată ca şi cu crema 7 în 1. Ay.

  4. cora_ zice:

    Eu am un ochi mai mic seara, cand sunt f. obosita. Dar se putea si mai rau, sa am doi ochi mici, asa ca ma consider norocoasa. 🙂
    Am fost in ro la cosmetica si mi-a facut tanti aia „peeling” cu miere zaharisita, masaj cu tz-ispe mii de uleiuri si masti naturale, plus ca mi-a dat la sfarsit niste foi xeroxate cu retete de masti naturale. M-a pus sa-i promit ca le fac. Am promis. 🙂

Lasă un răspuns

