Deci, superb, ce mai!

Căci ce poate face omul la ora asta,doar n-o să citească sau să doarmă, deși e rupt de oboseală. Primele trei minute-s minunate. Un manifest feminist de-a dreptul.

N-am nimic de scris, dar de ce să mă distrez doar eu cu MST3K și să mă indignez doar eu de feminismele de acum mai bine de juma’ de secol?! Dau și la popor.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Deci, superb, ce mai!

  1. m-a luat cu mancarimi, zau 😀

  2. vera zice:

    Am rezistat pina la 1:50 si nu am mai putut, m-a enervat peste poate. Eu sint feminista turbata, nu tu. Vezi bine…

Lasă un răspuns

