Ce cub perfect ar fi fost acesta de n-ar fi avut un colţ sfărâmat

Am crezut c-am folosit deja titlul ăsta aiurea-n tramvai (asta-i o expresie prostească, oare, sau are o poveste-n spate?), dar se pare că nu. Folosisem alt vers.

 

Dacă nu mi-era lene aseară, ce titlu ar fi avut postarea acesta! Ca să nu stîrnesc curiozități nestăpînite, ar fi fost ceva de genul: #$@%#^$%&^*%^$%%@$%@#$ beeeeeeeeep! Dar acum mi-a mai trecut.

 

Treaba e că nu mai support toată umiditatea asta. Parcă trăiesc într-o saună. Cu excepția momentului cînd ies de la metrou să merg acasă. Atunci ies din saună și intru sub duș. Un duș cu presiune mare. De ce mi se-ntîmplă asta?! Doar nu trăiesc în estul Asiei.

 

Oricum, acum mi-a mai trecut și mă-ntreb, în schimb, dacă voi reuși să nu trec azi pe la librăria aia din centru. Viitorul ne va spune!

 

Ah, tocmai am recitit și ce bine că mi-a fost lene aseară, că ce de-njurături ar fi conținut! Așa e o postare pentru toată familia.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ce cub perfect ar fi fost acesta de n-ar fi avut un colţ sfărâmat

  1. Monica zice:

    S-a mai răcorit? ai fost la librăria aia? ai cheltuit nesăbuit?

    • doarleguma zice:

      De atunci s-a mai răcorit și iar s-a-ncălzit și azi iar s-a răcorit. 🙂 Se simte că vine toamna.   Am fost la librăria aia, dar nu atunci. Și, minune!, n-am cumpărat nimic. 😀 Eram cam obosită pe cînd am ajuns acolo și n-am mai avut chef să mă iut ca lumea la cărți.

Lasă un răspuns

