Ioi

Tocmai am scris o chestie, am apăsat butonul de publicare și uărdpresul zice că n-o găsește. Ioi, iștenem, după ce că scriu rar îmi și dispar postările?! Tătă mă tai.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ioi

  1. doarleguma zice:

    Ura, a funcționat! Mi-a apărut și postarea cu toamna! Sper să nu dispară iar.

    • Monica zice:

      Har Domnului!! Era o postare pe care zău dacă îți mai vine să o rescrii, la câte informații conține. Io nu-mi fac teste. Că dacă mă apuc apoi să cred în rezultate? Unul singur făcusem, acum vreo 20 de ani, poate am mai scris pe undeva, era într-o revistă ungurească. Am fușerit răspunsurile și mi-a rezultat că sunt atât de rău-intenționată că nici n-am fost serioasă cu testul. Mă prinseseră.

      • doarleguma zice:

        Îți dai seama că n-o rescriam. 😀 Ce pierdere era pentru umanitate!

        Eu cred în rezultate numai dacă-mi plac. Dacă nu, e clar că testul e o prostie. 🙂

  2. vera zice:

    Legumitzi, eu nu cred in teste nici daca imi plac rezultatele. E clar ca sint concoctzii foarte simpliste si superficiale. Si, chiar atunci cind sint de bine, folosesc un limbaj atit de encomiastic si de exaltat ca sa itzi descrie calitatzile, ca nu poci, mantzelegi, e jenant…

Lasă un răspuns

